Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:48:12 GMT

تست کرونا ۱۶ بسکتبالیست NBA مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۶۴۱۸

تست کرونا ۱۶ بسکتبالیست NBA مثبت اعلام شد

تست کرونای ۱۶ بسکتبالیست رقابت های NBA آمریکا مثبت اعلام شده است.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، تست آزمایش کرونای ۱۶ بازیکن رقابت های بسکتبال (NBA) مثبت اعلام شده است. این خبر توسط سرویس مطبوعاتی اتحادیه بازیکنان NBA گزارش شده است.

 

در همین راستا گزارش شده است که ۳۰۲ بسکتبالیست در این تست شرکت کردند که در ۲۳ ژوئن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس تمام بازیکنانی که نتایج کرونای آنها مثبت اعلام شده است، تا زمانی که پروتکل های بهداشت عمومی را تکمیل کنند ، باید در قرنطینه بمانند و حق شرکت در تمرینات تیم هایشان را نخواهند داشت.

 

رقابت های NBA در ۱۲ مارس به دلیل شیوع گسترده کرونا به حالت تعلیق درآورد و از آن زمان شایعاتی مبنی بر پایان فصل جاری شنیده شده است که البته این اخبار تایید نشد تا رقابت ها در ماه مرداد از سر گرفته شود.  

 

اتحادیه لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ مسابقات NBA از تاریخ ۳۱ جولای (۱۰ مرداد ماه) مجددا شروع به فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای مثبت اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد

 «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بامداد سه‌شنبه گفت: حماس پاسخی به پیشنهادات کشور‌های میانجی در رابطه با آتش‌بس ارسال کرده که می‌توان آن را مثبت دانست.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، الانصاری این سخنان را پس از موافقت حماس با طرح پیشنهادی مصر و قطر درخصوص آتش بس در غزه بیان کرده است.

وی افزود: دوحه امیدوار است دور جدید مذاکرات در قاهره، به آتش‌بس فوری و دائمی منجر شود. هیأت قطری صبح سه‌شنبه برای از سرگیری مذاکرات غیرمستقیم عازم قاهره می‌شود.

این درحالی است که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

از سوی دیگر «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیرو‌های این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • عکس‌| واکنش معنادار امباپه به سوالی درباره رئال مادرید
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند