Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: ۱۵ درصد فضاهای آموزشی ابهر نیازمند بهسازی و نوسازی است.

عباس عزیزخانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که ۱۸۸ مدرسه دولتی در شهرستان ابهر در حال فعالیت است، افزود: ۱۰۸ مدرسه ابتدایی، ۴۵ مدرسه متوسطه اول و ۳۵ مدرسه متوسطه دوم در این شهرستان خدمات آموزشی و پرورشی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عمر مفید ۱۲ مدرسه ابتدایی در ابهر تمام شده است،‌ تصریح کرد: در مقطع متوسطه اول ۹ فضای آموزشی و در متوسطه دوم هفت فضای آموزشی عمر مفید خود را از دست داده است.

عزیزخانی ادامه داد: با توجه به آمارها ۱۵ درصد فضاهای آموزشی نیاز به بهسازی و نوسازی دارد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال گذشته در راستای نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی اقدامات مختلفی انجام شده است. افتتاح آموزشگاه‌های کردبچه، دکتر حسینی، سراج روستای ینگی‌کند، ناطق روستای امیربستاق، کمیل روستای قره‌آغاج، سه کلاسه الحاقی شریعت پیرسقا و سالن اجتماعات شهید باهنر، پروژه‌های شهرستان ابهر در راستای بهبود فضاهای آموزشی بوده که با افتتاح این آموزشگاه‌ها در سال گذشته بخشی از مشکلات فضاهای آموزشی رفع شد.

وی با بیان این‌که در راستای ادامه فعالیت‌ها و برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی، پروژه‌های مختلف در سال‌جاری در دست تکمیل و اتمام است، یادآور شد: آموزشگاه عبرت و عترت، آموزشگاه الزهرا (س) با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، دبستان شش کلاسه در روستای ارهان با کمک خیریه برادران مصلی، دبستان شش کلاسه در منطقه گلشهر با همت آقای مطهری، کلاس ضمیمه‌ای در روستای کبود چشمه و هنرستان خیرساز بهبهانی در دست احداث است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به ردپای ثابت خیران در پروژه‌های مدرسه‌سازی ابهر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک خیران، مشکلات ابهر در حوزه کمبود فضاهای آموزشی مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش زنجان ابهر بهسازي فضاهای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود