Web Analytics Made Easy - Statcounter

علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی طی بیانیه‌ای، هفته حقوق بشر آمریکایی را فرصت مغتنمی برای بازگویی جنایت‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران بیان کردند و حقوق بشر آمریکایی را سراسر ظلم به کشورها دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علماء و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای، هفته حقوق بشر آمریکایی را، فرصتی مغتنم برای بازگویی جنایت‌های آمریکای تروریست پرور علیه ملت ایران دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان نظام و در رأس آنها آمریکای جنایتکار تلاش پلیدی را آغاز کردند تا با استفاده از ترور، سوءقصد، جنگ‌افروزی، تحریم و هر روش غیرانسانی دیگر به این نظام ضربه وارد کنند و به معنای واقعی کلمه حقوق بشر از نگاه آمریکا با آن سابقه درخشان تاریخی این کشور سراسر پلیدی تنها یک چیز است و آن‌هم نگاهی سراسر ظلم به سایر کشورهاست.

نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریت، جز لاینفک ساختار و کارکرد رژیم منحوس آمریکاست و سران استکبار جهانی در حالی دم از حقوق بشر می‌زنند که خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان هستند و این بارها برای ملت‌های دنیا در جنایت و کشتار مسلمانان بی‌گناه در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و ... ثابت‌شده است.

اگرچه آمریکا از هر دسیسه و حربه رسانه‌ای سعی کرده است تا ناقض بودن حقوق بشری خود را پنهان کند ولی هر وجدان بیدار و آگاهی می‌داند، آمریکا خود بزرگ‌ترین مروج تبعیض‌های دینی و نژادی در جهان است که درحادثه اخیر؛ کشته شدن شهروند سیاه‌پوست آمریکایی (جورج فلوید) توسط پلیس سفیدپوست، این تبعیض را بر همه‌ی مردم دنیا ثابت نمود.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروزه تنها کشوری است که دموکراسی به معنای واقعی در آن وجود دارد و ملت آن باوجود مذاهب و قومیت‌های مختلف از حقوق یکسان برخوردارند و این برای ما افتخار و جای خوشحالی دارد.

در پایان بیانیه مذبور، ائمه جمعه و جماعت مساجد، مدیران و مدرسین مدارس علمیه اهل سنت خراسان شمالی تصریح کرده‌اند: ما علمای اهل سنت استان بر خود وظیفه می‌دانیم، بیش‌ازپیش اقدامات مذبوحانه تروریستی استکبار جهانی و صهیونیست جهان خوار و دیگر مزدورانشان را در برپایی فتنه و ایجاد جنگ‌های داخلی در کشورهای اسلامی محکوم نماییم و به کافران و شیاطین کنونی اعلام بداریم که همچنان پشتیبان رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستیم و خواهیم ماند و هرگز به دشمنان اجازه تعرض به کشورمان را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر خراسان شمالی آمریکا علما حقوق بشر آمریکایی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند

فرماندار شهرستان تبریز گفت: مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در جمع دانشجویان تبریزی با بیان این مطلب اظهار کرد: دولت آمریکا باید فوراً به نقض فاحش اصل آزادی بیان پایان داده و به حقوق مسلم دانشجویان در بیان دیدگاه‌های خود احترام بگذارد.

وی افزود: مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشر باید از تمام ابزارهای خود در جهت جلوگیری از اقدامات دولت آمریکا در نقض حقوق دانشجویان استفاده کند.

فرماندار تبریز ضمن محکوم کردن سرکوب دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب دوگانگی استانداردهای هئیت حاکم آمریکا در استفاده ابزاری از شعارهای حقوق بشری در راستای عداوت با دولت‌های آزادی‌خواه را غیرکتمان کرده است.

فاتح همچنین ادامه داد: از تمامی دانشگاه‌های تبریز می‌خواهم امکان بورسیه کردن دانشجویان آمریکایی را به خاطر دفاع از آرمان ملت فلسطین که از تحصیل منع شده‌اند را فراهم کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ثمن های فعال در حوزه مقاومت باید زمینه و بستر لازم جهت دعوت از دانشجویان آمریکایی را فراهم کنند.

کد خبر 750506

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • ببینید | سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی
  • سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ذهن آمریکااندیش
  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • تحریم ۱۳ فرد و شرکت آمریکایی توسط ایران
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه