Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،براساس اعلام نظام رتبه بندی سایماگو مرکز تحقیقات نجوم و اخترفیزیک مراغه در بین مراکز تحقیقاتی و پژوهشی غرب آسیا رتبه نهم را کسب کرده است.

در این رتبه بندی مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه پس از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک، جهاد دانشگاهی، پژوهشگاه رنگ، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی در جایگاه پنج کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام رتبه بندی مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، سایماگو (SIR) یکی از جامع‌ترین نظام‌های رتبه بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری محور در جهان است.

سالانه نزدیک به ۱۰۰ مقاله تحقیقی و پژوهشی از محققان این مرکز با موضوع فیزیک، نجوم و کیهان شناسی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ می‌رسد.

مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه تنها مرکز آموزش و تحقیقات در زمینه نجوم، اختر فیزیک و کیهان شناسی در کشور است.

این مرکز فعالیت علمی خود را از سال ۸۱ آغاز کرده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز تحقیقات نجوم فیزیک مراغه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور