Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای از سران قوا خواست تا به وعده‌های خود برای حل مشکلات مردم عمل کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای از سران قوا خواست تا به وعده‌های خود برای حل مشکلات مردم عمل کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

تنها چند ماه از شروع گام دوم انقلاب گذشته است و ما باید هرروز به تمدن نوین اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وعده الهی که خداوند می‌فرماید: وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ نزدیک شویم.

ما دانشجویان دانشگاه تهران وظیفه خود می‌دانیم که هرجا در جهت آرمان‌های انقلاب عمل می‌شود، از آن حمایت کنیم و هر جا بر خلاف این آرمان‌ها حرکتی انجام می‌شود، هشدار دهیم و از مسئولین حرکت صحیح و انقلابی را مطالبه کنیم. روزی قوه قضائیه قول شفافیت و برخورد با مفسدین را داد و بعد از اندک زمانی به آن جامه عمل پوشاند.

ما دانشجویان ضمن حمایت از این اقدامات، خواستار ادامه این روند رو به جلو در قوه قضائیه هستیم و برای بانیان این حرکت به ویژه ریاست محترم قوه قضاییه آرزوی توفیق روزافزون داریم.

همچنین از قوای مقننه و مجریه خواستاریم که به گفته‌های خود هرچه زودتر جامه عمل پوشانده و نتایج عملکرد خود را به طور شفاف به گوش مردم برسانند.

امروز نگاه هزاران شهید و امت اسلام به عملکرد تک تک شما مسئولین دوخته شده است؛ از شما خواستاریم تا که بیش از گذشته به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نموده ودر پی تحقق آن بکوشید؛ و نیز از قوه مقننه که با شعار‌های انقلابی روی کار آمد، خواستار عملی سازی وعده‌های قبل از انتخابات خود از جمله شفافیت و کمک برای حل مشکلات اقتصادی و توجه به محرومان هستیم و تأکید می‌کنیم که نمایندگان محترم به جای تکرار وعده‌های مکرر در رسانه‌ها و فضای مجازی، باید در عمل کارآمدی خود را به مردم نشان دهند که امام جعفر صادق (علیه السلام) می‌فرمایند: کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم؛ و نیز از قوه مجریه می‌خواهیم در این یک سال باقی مانده حداقل به قسمتی از وعده‌های خود عمل کند و زخم‌های معیشتی مردم را-که نتیجه دل بستن به خارج و غفلت از داخل است- التیام بخشد و از کاغذ پاره‌ای به نام برجام دست بردارد و با تکرار نام آن، بر زخم‌های دل سوختگان انقلاب، نمک نپاشد.

وهمچنین ما دانشجویان مخالفت خود را با هر نوع مذاکره با آمریکا را اعلام داشته وخواهان توجه هر چه بیشتر به داخل در جهت تحقق شعار جهش تولید هستیم.

در نهایت ما دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به سران سه قوه اعلام می‌داریم که تک تک کار‌های آنان را زیر نظر داشته و حامی اقدامات انقلابی آنان خواهیم بود و به توفیق الهی پرچم آرمانخواهی و مطالبه گری را زمین نخواهیم گذاشت.
وَآخِرُ دَعْوَاناْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سران قوا مشکلات معیشتی رئیس جمهور رئیس قوه قضائیه رئیس مجلس مذاکره با آمریکا دانشجویان دانشگاه تهران برای حل مشکلات ما دانشجویان وعده های خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد