Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اکثریت کارکنان و مدیران شهرداری تبریز را پاکدست معرفی کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در دیدار شهردار و مدیران شهرداری تبریز که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار کرد: شهرداری تبریز مجموعه ای بزرگ با هزاران نفر نیروی انسانی، ۱۰ها ماموریت مهم و گردش مالی بالا است که این، هم می تواند به عنوان فرصت تلقی شده و هم برخی اوقات زمینه ساز سواستفاده فرصت طلبان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بیش تر کارکنان و به ویژه مدیران شهرداری تبریز افرادی پاکدست، مومن و متدین هستند، گفت: باید شهرداری تبریز با توجه به سه مولفه فراوانی نیروی انسانی، ماموریت ها و گردش مالی بالا، بسترهای آسیب را شناسایی کرده و با آن به شکلی جدی مقابله کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید در شهرداری تبریز از نیروهای کارآمد، متعهد و پاکدست حمایت شود، افزود: در کنار تشویق نیروی کارآمد باید با برخی افراد که برای منافع شخصی یا گروهی خود و بدون توجه به حقوق مردم اقداماتی غیرقانونی انجام می دهند، به طور جدی برخورد شود.

او همچنین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس قوه قضائیه درخصوص اینکه در برخورد با متخلفان، هیچ خط قرمزی وجود ندارد، افزود: تنها یک خط قرمز برای دستگاه قضا وجود دارد و آن، این است که بدون دلیل انسان ها را به پای میز محاکمه بکشانیم چراکه انسان صرفا به دلیل انسانیت خود حرمت دارد و کسی حق ندارد حرمت ها را بشکند.

خلیل اللهی تصریح کرد: دادگستری آذربایجان شرقی خود را ملزم می داند از شهرداری تبریز که متولی بخشی از بیت المال مردم است حمایت کند.

او در پایان بر ضرورت ثبت مالکیت املاک شهرداری تبریز توسط کارگروهی که به همین منظور فعالیت می کند، تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز مدیران شهرداری تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: غیرهمسطح بودن دریچه‌های بازدید آدم‌روها مشکلات بسیاری برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با انجام بازدیدهای میدانی و عملیاتی نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح در سطح استان اقدام کرد، تا ضمن بهبود در انجام عملیات بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، رفاه، ایمنی و آسایش همشهریان تامین شود.

خانی افزود: در این راستا طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه‌های غیر همسطح شبکه جمع آوری فاضلاب استان اصلاح و همسطح سازی شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: در ادامه روند خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سال جاری نیز هم سطح سازی دو هزار و ۷۰۲ عدد از دریچه‌های غیر همسطح و بازدید آدم‌روهای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح استان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6092758

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی