Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به آمار بالا و نسبی افراد جوان و مبتلا که در بیمارستان‌ها بستری هستند، می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که در حال حاضر ویروس به‌سرعت در سطح جامعه در حال چرخش است. - اخبار استانها -

سیدمحمد هاشمی‌شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: همه باید از سلامت سالمندان، مادران باردار و بیماران زمینه‌ای در بحران کرونا مراقبت کنیم؛ همه گروه‌های سنی و جنسی، و همه گروه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بین  مبتلایان به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی کرونا در استان به طور متوسط در هر روز بیش از 200 مورد است گفت: به موازات افزایش موارد مثبت آزمایشگاهی کرونا، تعداد موارد بستری، بدحال و متوفیان نیز در استان در حال افزایش است.

هشدار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛‌ ظرفیت اولیه بخش‌های کرونا در سیستان و بلوچستان تکمیل شداوج‌گیری شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان / ظرفیت تخت‌های بیمارستانی زاهدان تکمیل شدسیستان‌ و بلوچستان| چرا عملیات اجرایی بیمارستان 540 تخت‌خوابی چابهار به طور جدی آغاز نمی‌شود؟

وی ادامه داد: با توجه به آمار بالا و نسبی افراد جوان و مبتلا که در بیمارستان‌ها بستری هستند، می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که در حال حاضر ویروس به سرعت در سطح جامعه در حال چرخش است.

هاشمی‌شهری با اشاره به اینکه استفاده از ماسک در ادارات و مراکز تجمعی خاش اجباری شد و و همه مردم باید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند گفت: آمار مبتلایان کووید-19 با تست آزمایشگاهی مثبت در شهرستان خاش به 406 نفر رسیده است؛ متأسفانه از این تعداد  21 نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی از مراکز تجمعی سراوان رعایت نمی‌شود اظهار داشت: مراکز تجمعی که در آن فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود، تعطیل خواهد شد. از ابتدای بحران کرونا تاکید ما بر رعایت اصول پیشگیرانه و فاصله‌گذاری اجتماعی بوده  و رسیدن به این مرحله از کرونا  نتیجه بی‌توجهی برخی از شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: تجمع مردم در مراکزی مانند بانک‌ها، دفاتر ارائه خدمات دولتی، مراکز تعویض پلاک و عدم رعایت فاصله‌گذاری خطر شیوع کرونا را افزایش می‌دهد؛ مسئولان این مراکز در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشارکت کنند.

انتهای پیام/393/ر/ش

R7843/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فاصله گذاری اجتماعی سیستان و بلوچستان مراکز تجمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد