Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@21:39:05 GMT

برنامه جدید مسابقات لیگ ملت‌های اروپا

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۷۹۳۴

برنامه جدید مسابقات لیگ ملت‌های اروپا

به گزارش افکارنیوز،

 اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از برگزاری جلسه بین اعضای کمیته اجرایی یوفا در تاریخ 17 ژوئن (28 خرداد) درباره تصمیم‌گیری برای انتخاب تاریخ جدید برگزاری بازی‌های لیگ ملتهای اروپا 21-2020، برنامه جدید این رقابت‌ها را اعلام کرد.

اخبار ورزشی-  بر این اساس بازی‌های مرحله گروهی فصل 21-2020 لیگ ملت‌های اروپا در تاریخ‌های 3، 4 و 5 سپتامبر (13، 14 و 15 شهریور)، 6، 7 و 8 سپتامبر (16، 17 و 18 شهریور)، 10، 11 و 13 ، 14 اکتبر (19، 20 و 22 و 23 مهر)، 14، 15 و 17 و 18 نوامبر (24، 25 و 27 و 28 آبان) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از مهمترین بازی‌ها، در روز اول مسابقات یعنی 13 شهریور، تیم‌های آلمان و اسپانیا از گروه 4 لیگ A از ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

بازی‌های دوستانه زیرنظر یوفا نیز در تاریخ‌های 7 و 8 اکتبر (16 و 17 مهر) و 11 و 12 نوامبر (21 و 22 آبان) برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ ملتهای اروپا یوفا فوتبال فوتبال اروپا یوفا لیگ ملتهای اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت