Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- درب های شیشه‌ای اتوماتیک تنوع زیادی را دربر دارند که در عین سادگی بسیار جذاب و زیبا هستند.

درب شیشه‌ای اتوماتیک ایرانی

با پیشرفت تکنولوژی خیل عظیمی از افراد، در راستای تحولات صورت گرفته در اندیشه به کارگیری از تجهیزات به‌روز برای محل زندگی، اداره، شرکت، و غیره هستند. برای تحقق این هدف انواع درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک طراحی، تولید و روانه بازار گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا از درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک به گونه‌ای به کار برده می‌شود که برای رفت و آمد افراد تنظیم شود. رفتار جالب و پسندیده درب شیشه‌ای اتوماتیک در برابر مراجعه‌کنندگان موجب شده تا آن‌ها حس کنند مورد احترام واقع شده‌اند.

درب کنترلی، درب شیشه‌ای اتوماتیک، درب اتوماتیک کرکره‌ای جزء تولیدات بی‌نظیر شرکت دیاکو محسوب می‌شود. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصان و مهندسان کارآزموده توانسته نیاز افراد به این گونه از درب‌ها را به‌خوبی تامین کند. متریال به کار برده شده در این درب‌ها جزء مرغوب‌ترین موادی است که در کشور وجود دارد، بنابراین با افتخار اعلام می‌کنیم درب شیشه‌ای اتوماتیک ایرانی جزء برترین درب‌های ساخته در جهان است.

با گذشت زمان و فرآیند به‌روز شدن اطلاعات، استفاده از درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک نیز به طور متزایدی در حال افزایش است. جذابیت درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک بر هیچ کس پوشیده نیست اما گاهی پیش می‌آید افراد درباره فرآیند عملکرد این درب‌ها سوال می‌کنند و یا این که آیا برای مکان مد نظر آن‌ها درب شیشه‌ای اتوماتیک مناسب است یا خیر؟ برای آن‌که به تمام سوالات خود در این زمینه پاسخ‌ مناسبی دریافت کنید پیشنهاد می‌دهیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

درب های شیشه‌ای اتوماتیک تنوع زیادی را دربر دارند که در عین سادگی بسیار جذاب و زیبا هستند. مزیت‌های بسیار زیادی در درون این نوع درب‌ها نهفته است. کارایی این درب‌ها به گونه‌ای است که در درون ساختمان از آن‌ها استفاده می‌شود. عموما درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک در بانک‌ها، مراکز خراید، بیمارستان‌ها داروخانه‌ها، هتل‌ها، سازمان‌های دولتی، سازمان‌های خصوصی و .... به کار برده می‌شود.

مزایای استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک ایرانی در مقابل گرما و سرما، بازدارندگی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.در انرژی، صرفه‌جویی بسیار زیادی صورت می‌پذیرد. استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مانع از عبور صدا شده و عایق بسیار مناسبی برای صدا به شمار می‌رود.یکی از مزایای جالب و کاربردی آن این است که از تماس دست افراد با درب ممانعت به عمل می‌آید و همین عدم تماس از شیوع و گسترش بیماری‌های واگیردار به شدت کنترل می‌کند.در هر نوع معماری ساختمان این نوع درب‌ها قابل نصب هستند.با نصب درب شیشه‌ای اتوماتیک خیلی راحت قادر به کنترل رفت و امد هستید.و .... انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی

این نوع درب‌ها تنوع زیادی را دربر داشته که برای موقعیت‌ها مختلف نصب می‌گردند. در زیر به انواع گسترده‌ای از این نوع درب‌ها اشاره شده است:

درب اتوماتیک شیشه ای کشوییدرب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپیدرب اتوماتیک شیشه ای هلالیدرب اتوماتیک شیشه ای مثلثیاتوماتیک شیشه ای اتوبوسیدرب اتوماتیک شیشه ای گرداندرب اتوماتیک شیشه ای لولاییدرب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

درب های اتوماتیک  شیشه‌ای که از جنس استیل، آلومینیوم و غیره ساخته شده‌اند نوع استیل آن در سه رنگ طلایی، نقره‌ای، دودی و مسی تولید شده که قابلیت همان نمودن با نمای داخلی مد نظر افراد را دارد. درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی برای مکان‌هایی که از فضای کمتری برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند، مناسب است.  

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کشویی برای فضاهای شلوغ، مکان‌هایی که تردد انسان‌ها در آن بالاست بسیار مناسب هستند. یکی از متداول‌ترین و محبوب‌ترین درب‌های شیشه‌ای همین درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی به شمار می‌رود. کارایی این درب‌ها به این صورت است که توسط حسگرها و به طورخودکار باز و بسته خواهند شد.

قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک ایرانی

برای آن‌که بتوان قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک ایرانی را برآورد کرد لازم است تا متقاضیان محترم مواردی را مد نظر داشته باشند:

در ارائه دادن اطلاعات دقت کافی را به خرج دهید.در ارائه دادن ابعاد محلی که قرار است درب شیشه‌ای اتوماتیک نصب گردد، توجه لازم را داشته باشید. قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک بستگی به نوع متریال آن داشته که باید در انتخاب آن دقت کنید.

قیمت درب شیشه‌ای به موارد زیادی بستگی دارد که باید تمام آن‌ها در ارائه قیمت کلی لحاظ شود. بنابراین می‌بایست پیش از ثبت سفارش با کارشناسان شرکت دیاکو تماس گرفته و از قیمت تمام شده محصول اطلاعات لازم را کسب کنید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن شرکت که در سایت درج شده تماس بگیرید.

مشخصات درب شیشه‌ای اتوماتیک ایرانی

این نوع درب‌ها از نظر فریم به سه قسمت تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

سایز فریم

پهن: (35 میلی‌متر) (استاندارد ابعاد هر لت 100*220)  باریک: (60 میلی‌متر)

رنگ فریم رنگ الکترواستاتیک (آلومینیوم)آبکاری آنادایز استیلمسی (طرح هخامنشی) وزن فریم

وزن هر مترمربع لت چیزی معادل 20Kg با فریم باریک و 22Kg برای فریم پهن است.

از نظر شیشه نیز مشخصات زیر را به خود اختصاص داده است:

شیشه سکوریت با قطر 10 میلی‌متر به رنگ سفید بی رنگ،سبز، مسی، آبی، برنز، دودی و .... وجود دارد که شرکت دیاکو با توجه به فضای مورد نظر شیشه خاصی را نصب می‌کند. این شرکت دست مشتریان را برای انتخاب هر رنگی باز گذاشته است.

شرکت دیاکو به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان در عرصه تولید انواع درب‌های اتوماتیک معرفی شده است. این شرکت با داشتن سایت اینترنتی به نشانی www.diakodoor.com توانسته گام مثبتی در زمینه فروش اینترنتی محصولات خود بردارد. شرکت دیاکو با وجود توانایی‌های بی‌نظیر خود در زمینه تولید و فروش درب‌های اتوماتیک توانسته تمام رقیبان خود را از صحنه کنار بزند چراکه کیفیت این محصولات زبانزد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درب شیشه ای اتوماتیک ایرانی درب اتوماتیک شیشه ای درب های اتوماتیک درب ها درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر

نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور رئیس دانشگاه، تعدادی از دانشجویان و نمایندگان شرکت‌ها مختلف، امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت افتتاح شد. 

محسن زاده، دبیر اجرایی نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری این نمایشگاه‌، با اشاره به اینکه امسال اولین نمایشگاه بعد از دوران کرونا برگزار شده است، مطرح کرد: با یک فراخوان اعلام کردیم که شرکت‌هایی که مایل به ارتباط با دانشگاه هستند و قصد دارند از میان دانشجویان نیرو جذب کنند، به نمایشگاه کار بیایند و موقعیت‌های شغلی خود و فرهنگ سازمانیشان را ارائه بدهند و به مزایای اشتغال در سازمان برای دانشجویان بپردازند تا چه دانشجویان چه فارغ‌التحصیلان بدانند شرکت‌هایی هستند که می‌توانند برای آن‌ها رزومه بفرستند، در آن جذب شوند و برای استعداد آن‌ها ارزش قائل می‌شود.

او ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰ شرکت حضور دارند و سعی کردیم حوزه‌های مختلف را پوشش دهیم.

او از حوزه‌هایی چون حوزه نفت و گاز، شیمی، مواد شوینده، صنایع غذایی، مخابرات، سیستم اتوماسیون اداری، عمرانی به عنوان حوزه‌های حاضر در نمایشگاه کار نام برد و هدف این تنوع را بهره‌بری دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد.

دبیر اجرایی نمایشگاه در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره امکان استفاده دانشجویان سایر دانشگاه‌ها مطرح کرد: با سیاستی که مسئولین دانشگاه در پیش گرفته‌اند هدف این است که همه دانشجویان و کارجویان از نمایشگاه بازدید کنند و برای همه رایگان است.

محسن‌زاده افزود: علاوه بر نمایشگاه، یک سری کارگاه های خیلی جذاب داریم که به صورت موازی با نمایشگاه در سالن‌های آمفی تئاتر  و در حوزه های مختلفی چون برنامه نویسی ،مکانیکی، روانشناسی ، تغییر مسیر شغلی و کوچینگ برگزار می‌شود تا زمینه‌ای مقدماتی باشد برای اینکه دانشجویان بتوانند با علایق خود بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت به مدت سه روز برپا خواهد بود دانشجویان و کارجویان می‌توانند از آن بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • شرکت هسل دیزاین
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار