Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصص پوست و مو گفت: بهترین روش برای برطرف کردن خشکی پوست ناشی از استفاده از مواد شوینده استفاده از «وازلین» است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمود جعفری متخصص پوست و مو درباره لکه‌های قهوه‌ای روی صوت گفت: این لکه‌ها می‌توانند عوامل متفاوتی داشته باشند اما به طور کلی اندازه لکه، تغییر رنگ‌ها، حاشیه‌های نامشخص، برجستگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مهم است لذا توصیه می‌شود در صورت مشاده این لکه‌ها به پزشک مراجعه کنند.

وی درباره چربی پوست صورت توضیح داد: چربی پوست اگر به صورت موضعی باشد با شوینده و کرم‌های لایه‌بردار برطرف می‌شود اما در درجات شدیدتر برخی داروهای خوراکی توصیه می‌شود.

جعفری درباره خشکی پوست افزود: خشکی پوست یکی از موارد شایع در دوران کرونا به دلیل شست‌شو است که استفاده از وازلین بهترین روش برای کنترل چربی دست است لذا توصیه می‌شود افرادی که دست‌های خود را زیاد می‌شویند یا از الکل استفاده می‌کنند باید از وازلین استفاده کنند.

متخصص پوست ‌و مو ادامه داد: وازلین پوست را مرطوب می‌کند و به علاوه چون حالت عایق دارد می‌تواند مانع از تبخیر رطوبت موجود در پوست شود. برای قسمت‌هایی از پوست مانند زانو، آرنج، پا و... که بسیار خشک می‌شوند بسیار مناسب است. از وازلین همچنین می‌توان برای شادابی لب‌ها نیز استفاده کرد. البته به خاطر اینکه این ماده بسیار چرب است توصیه می‌شود شب‌ها استفاده شود طی چند ساعت خواب تاثیرات بی نظیری روی پوست خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان خشکی پوست مواد شوینده توصیه می شود خشکی پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت خشکی گلو بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه‌های پیشگیری از یبوست در طب سنتی (فیلم) تفاوت اگزما و قارچ پوستی (فیلم) کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • علت خشکی گلو بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟ (فیلم)
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن