Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ستار هدایتخواه دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هفتمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در استان برگزار می‌شود.   هدایتخواه گفت: به رسم هر ساله در دهه کرامت خدام امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک در استان‌ها و کشور‌های مختلف حضور می‌یابند و تاکنون به ۳۱ استان و ۲۷ کشور جهان سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان گسترش عطر و بوی رضوی در سراسر عالم و ترویج سیره امام رضا (ع) را از اهداف این کاروان عنوان کرد و افزود: از مهمترین اهداف این برنامه زیارت از بعید برای کسانی است که فرصت زیارت نزدیک حرم امام رضا (ع) را ندارند.

او با بیان اینکه این خدام عصر امروز هفتم تیر وارد استان می‌شوند و در روز‌های هشتم و نهم در یاسوج برنامه اجرا می‌کنند بیان کرد: روز نهم تیر ماه خدام میهمان مردم چرام هستند، ۱۰ تیر در دهدشت و سوق و ۱۱ تیر ماه هم در گچساران هستند.

دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی در استان گفت: کاروان زیر سایه خورشید دوازدهم و سیزدهم تیر ماه به یاسوج بازمی‌گردند و ۱۴ تیر نیز یاسوج را ترک می‌کنند.   انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت خدام حرم رضوی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان