Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@12:31:45 GMT

مسابقه «کتاب آفتاب» برگزیدگان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۸۹۰۴

مسابقه «کتاب آفتاب» برگزیدگان خود را شناخت

نفرات برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» ویژه‌ بزرگداشت رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان، به دنبال انتشار فراخوان ‌این مسابقه بیش از ۳۷۰ کودکان و نوجوانان از سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد ۲۹ نفر به تمام پرسش‌ها پاسخ صحیح دادند و به‌عنوان برگزیده اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش عارفه هژبرنژاد، پردیس حسن‌زاده، یلدا دشتی‌نژاد، شکیلا اقبال‌نژاد، ریحانه بحرانی، معصومه مظفری، امیرمحمد مظفری، فاطمه زنده‌بودی، متین وحیدی‌تعب و نرگس کشوریان از استان بوشهر در این مسابقه برگزیده شدند.

 هم‌چنین کوثر جانعلی‌نژاد، مهناز علیزاده، ستایش خدایی، ابراهیم خدایی، صدف ایوبی، مژگان منصوری، یوسف ابهریان، فرزانه محمدی، صدف علیمددی و سما ساربان‌نژاد از استان تهران و علیرضا اصغری و ریحانه کلاتی از استان گلستان توانستد  با پاسخ به تمام پرسش‌های مطرح شده برگزیده شوند.

بر همین اساس نگار سعیدی، محمدجواد نوبهار، آنیل گلستانی، زهرا حاجیلو، تارا صادقی، امیرحسین واحددوست و هلیا قشلاقیان از استان اردبیل در میان برگزیدگان مسابقه  کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» قرار گرفتند.   

اداره کل کانون استان تهران به‌عنوان برگزارکننده این ماسبق اعلام کرده است: نفرات برگزیده می‌توانند از ۱۵ تیر ۱۳۹۹ با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان محل سکونت خود از شیوه‌ی دریافت جایزه خود باخبر شوند.

مسابقه  کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی امام خمینی (ره) برگزارشده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتاب آفتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان کتاب آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متفاوت دهه کرامت در مازندران

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: هیأت‌ها در دهه کرامت جشن‌های دخترانه، چاووشی و مولود خوانی به همراه ایستگاه‌های صلواتی برپا می‌کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان مازندران افزود: هیأت‌های سراسر کشور همزمان با آغاز دهه کرامت و به منظور ارج نهادن به جایگاه زنان در هیأت‌ها و تکریم دختران کشور، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و میلاد امام رئوف علی بن الموسی الرضا (ع) جشن‌های دخترانه، مراسم‌های مختلف، جشن، مولود خوانی، سخنرانی تبیینی، برپایی موکب و غرفه‌های قرآنی، اجرای سرودهای خیابانی و غیره برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری و همراهی سازمان‌های مردم نهاد، مانند کانون خادمیاران رضوی، کانون فرهنگی وهنری مساجد، پایگاه‌های بسیج، ستادهای نمازجمعه، کانون مداحان، شهرداری‌ها و بویژه مشارکت عظیم مردمی دهه کرامت متفاوتی امسال در تمام نقاط ایران اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 6101084

دیگر خبرها

  • کانون پرورش فکری راهی برای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان/ ساختار فعالیت کانون باید به روزرسانی شود
  • برگزاری«کتاب بازی» در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • « این صحنه خانه ماست»
  • اجرای برنامه های متفاوت دهه کرامت در مازندران
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • کانون پرورشی با ۱۰۰۰ کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رفت
  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند