Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به رشد ۱۹ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر نسبت به زمان مشابه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۲۴ هزار و ۹۶۴ تن کالا در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از بوشهر به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی،‌ نورالله اسعدی ضمن تبریک 25 ژوئن روز جهانی دریانورد به تمام دریانوردان بویژه دریانوردان فعال در مجتمع بندری خرمشهر اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 724 هزار و 964 تن کالا در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 19 درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون ما شاهد ترافیک و افزایش چشم‌گیر تخلیه و بارگیری کالا هستیم؛ به‌طوری‌که از 20 پست اسکله فعال در این بندر تمام اسکله‌ها مشغول عملیات هستند.

خبری خوش برای صادرکنندگان /خط کانتینری یخچالدار در بندر خرمشهر راه‌اندازی شدواکاوی دلایل انباشت 93 هزار کانتینر پشت دیوار گمرک/ 80 درصد کالاهای رسوبی غیر اساسی سرمایه‌ای و تولیدی استرئیس‌کل دادگستری مازندران: 10 کانتینر به ارزش 270 میلیون دلار متعلق به شرکت‌های صوری ضبط شد

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص نقش دریانوردان بندر خرمشهردر افزایش ترافیک کالا و عملیات تخلیه و بارگیری گفت: بخش عمده‌ای از لجستیک کار و حمل و نقل و تخلیه و بارگیری کالا در این مجتمع بندری  در سایه زحمات مستمر و مداوم دریانوردان انجام شده که باعث رشد میزان ترافیک و افزایش جذب کالا در بندر خرمشهر شده است.

وی افزود: با توسعه زیرساخت‌های سازه‌ای و تجهیزاتی و اعطای مشوق‌های ویژه به صاحبان کالا و سرمایه گذاران حوزه‌های دریایی و بندری شاهد افزایش ترافیک کالا و کانتینر در بندر خرمشهر هستیم.

اسعدی اظهار داشت: دریانوردان نیروهای حیاتی برای دریانوردی و تجارت بین‌المللی هستند که با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی کشورها حق و حقوق آنها از جمله بهداشت مناسب، مراجعه به پزشک، استفاده از ساحل و همچنین پیاده‌شدن از کشتی و ملاقات با خانواده نادیده گرفته شده که باید با همکاری تمام کشورها در جهت رفع مشکلات  تلاش کرد.

انتهای پیام/341/ر/ش

R41468/P/S6,57/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخلیه و بارگیری بندر خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر مناطقی را در شهر رفح بمباران کردند که بر اثر آن تا این لحظه ۲۶ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

تعدادی از شهدا زن و کودک هستند. بنابر اعلام منابع محلی، جنگنده‌های اسرائیلی ۱۱ خانه را در این دور از حملات خود در رفح، بمباران کرده اند.

این در حالی است که از صبح امروز اخباری در زمینه طرح رژیم صهیونیستی برای تخلیه شرق رفح نیز شنیده شده است.

براین اساس، ارتش رژیم صهیونیستی تخلیه مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است. ارتش صهیونیستی اعلام کرده در این مرحله قصد جابجایی ۱۰۰ هزار نفر از افراد حاضر در این منطقه را دارد.

کد خبر 6098108 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لایروبی بندر بوشهر از مطالبات فعالان اقتصادی در بوشهر
  • پیشرفت ۶۸ درصدی پایانه صادرات و ترانزیت کالا در بندر بوشهر
  • سازمان ملل دستور رژیم صهیونیستی برای تخلیه گذرگاه رفح را محکوم کرد
  • ورود دادستانی برای تعیین تکلیف ۳۳۰۰ خودرو خارجی معطل در گمرک شهید باهنر
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود/تمام دریانوردان ایرانی هستند
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس