Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@08:21:39 GMT

معرفی شرکت فاو

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۰۱۷۶

معرفی شرکت فاو

خبرگزاری آریا - شرکت فاو در زمینه تولید انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از قبیل کامیون، کشنده، کامیونت، کمپرسی و انواع سواری های شاسی و معمولی به طور گسترده فعالیت می‌کند.
کمپانی فاو معرف برترین شرکت خودروساز چینی است که نام این کمپانی از کلمه first outomotive works به معنی اولین فعالیت خودرویی برگرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاو در سال 1958 به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده خودروهای مسافری چینی در چانگچون آغاز به فعالیت کرد و با بکارگیری برترین تکنولوژی های روز دنیا و قطعات با کیفیت توانست در سال 2009 عنوان بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات صنعتی و دومین شرکت خودروساز چینی را از آن خود کند. بطوریکه شرکت خودروسازی فاو باموفقیت های و محبوبیت های بیشمار، کشور چین را به یکی از قطب های مهم خودروسازی بدل کرده است.
امروزه شرکت فاو در زمینه تولید انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از قبیل کامیون، کشنده، کامیونت، کمپرسی و انواع سواری های شاسی و معمولی به طور گسترده فعالیت می‌کند.
لازم به ذکر است که خودروساز چینی فاو با آغاز صادرات خودروهای خود به کشورهایی از قبیل مصر، مکزیک، روسیه، عراق، ایران، آفریقا، دانمارک و امارات و ارائه خودروهایی با کیفیت توانسته بخش گسترده ای از بازار کشورهای آسیایی را از آن خود کند. بطوریکه امروزه با گذشت سالها این کمپانی همچنان در زمره تولیدکنندگان برتر جهان قرار دارد و با نمایندگی های فعال در 70 کشور جهان همواره در جلب رضایت مشتریان خود کوشیده است.
معرفی محصولات فاو در ایران
محصولات آن به علت قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند توانسته اند در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کنند و باتوجه به تحریم های موجود، از سری محصولات فاو در ایران می‌توان به کشنده تک محو فاو ر و کشنده جفت محور فاو، کمپرسی فاو و کامیونت فاو و خودروهای سواری فاو اشاره کرد. اگرچه تعداد این محصولات در ایران بسیار کم است و تعداد مدل هایی که در ایران یافت می‌‌شود انگشت شمار می باشد ، اما علی رغم این محدودیت خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک فاو جز پرفروش های بازار ایران بشمار می‌روند.

گروه بهمن در سال 1331 با هدف تامین نیازهای حمل و نقل در کشور تاسیس شد و به عنوان یکی از شرکای تجاری فاو در خاورمیانه پا به عرصه نهاد و به مونتاژ و عرضه خودروهای چینی فاو پرداخت.
در سال ها اخیر شرکت فاو به عنوان زیر مجموعه گروه بهمن و تراکتورسازی در ایران آغاز به فعالیت کرده است.
که به طور رسمی به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات فاو در کشور شناخته شده است.
به گونه ای که سیبا موتور با بکارگیری کادری مجرب، استفاده از فناوری های روز دنیا و عرضه محصولاتی با کیفیت همواره برتری خود را در زمینه حمل و نقل به دیگر رقبای خود ثابت نموده است.
ازجمله فعالیت های کمپانی فاو سیبا موتور می‌توان به مونتاژ خودرو، خدمات فنی ومهندسی، ساخت ماشین آلات صنعتی و صادرات و واردات خودرو اشاره کرد بطوریکه شرکت فاو سیبا موتور در سال های فعالیت خود توانسته به اخذ استانداردها و گواهینامه های بین الملی، نشان کیفیت و لوح سپاس چهارمین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت دست یابد.
برای آشنایی بیشتر با انواع خودروهای سنگین فاو با ما همراه باشید.
کشنده فاو
انواع کشنده تک محور و کشنده جفت محور فاو از جهت طراحی منحصر بفرد و کیفیت بالا در قطعات، در سال های اخیر توانسته اند یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی در ایران شوند.
هر دو نوع کشنده فاو از نظر طراحی داخلی و خارجی شباهت بسیاری با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در قسمت موتور و قطعات بکار رفته می‌باشد که به سبب آن کشنده دو محور در مقایسه با کشنده تک محور فاو موتوری قدرتمندتر دارد و می‌تواند بارهای سنگین تری را حمل کند.

از دیگر مشخصات کشنده تک محور فاو می‌توان به گیربکس قدرتمند آلمانی، سیستم تعلیق جلو و عقب، موتور شش سیلندر با قدرت 420 اسب بخار اشاره کرد.
برای معرفی کشنده جفت محور فاو چینی قابل ذکر است که از سال 1392 به طور رسمی وارد کشور شده است و با قدرت بالا در حمل و نقل جاده ای توانسته جایگاه ویژه ای را در بین رقبای اروپایی خود کسب کند.
کامیونت فاو
پس از استقبال بینظیر مشتریان از محصولات شرکت فاو، این کمپانی از محصولات دیگر خود تحت عنوان کامیونت 6 تن و 8 تن فاو رونمایی کرد.
محصولات جدید کمپانی فاو از تجهیزات ویژه ای همچون گیربکس ZF، ترمز ABS، شیشه های برقی، نمایشگر دیجیتال و ... برخوردار هستند که آن ها را به بهترین گزینه برای حمل و نقل شهری تبدیل کرده است.
کامیونت های فاو در زمره خودروهای نیمه سنگین دسته بندی می‌شوند و برای کاربری‌هایی نظیر خودروبر، حمل نوشابه، حمل زباله، یخچال و خدمات شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کمپرسی فاو
یکی دیگر از محصولات قدرتمند و پرطرفدار فاو که به نمایندگی شرکت سیباموتور وارد بازار ایران شده است، کامیون فاو می‌باشد که به منظور حمل و نقل انواع مواد معدنی همچون شن، ماسه، سنگریزه و سایر مواد اینچنینی استفاده می‌گردد.
از ویژگی های شاخص و قابل توجه کمپرسی فاو می‌توان به سازه هدرولیکی آن اشاره کرد که به منظور سهولت در تخلیه بار تعبیه شده است.
کمپرسی فاو دارای موتوری به قدرت 420 اسب بخار می‌باشد که قیمت مناسب این کمپرسی در کنار قدرت بالای آن در حمل ونقل موجب محبوبیت این محصول کمپانی فاو شده است.
از دیگر ویژگی های این خودرو می‌توان به کابین فلزی سقف نرمال و تمام جوشکاری شده و پوشش مخصوص ضد زنگ اشاره کرد.
سخن پایانی
ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین فاو با عملکرد مناسب و بهره وری انرژی از بهترین برندها و ارزان ترین کامیون های موجود در بازار جهانی شناخته شده اند.
لازم به ذکر است که با استقبال گسترده مشتریان از این محصولات، سیبا موتور به منظور جلب رضایت مشتریان خود، فروش اقساطی با تسهیلات ویژه را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیبا موتور نیمه سنگین ماشین آلات حمل و نقل کشنده تک محور فاو شرکت فاو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به تولید محصولات دانش بنیان داخلی و لزوم حمایت از آنها اظهار کرد: از این تعداد شرکت‌ دانش‌بنیان که در کشور ایجاد شده و نقشی مهم در حل مشکلات کشور داشته‌اند باید در بسیاری از بخش‌های اقتصادی از جمله انرژی استفاده کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های مختلف انرژی در کشور، اظهار کرد: مجلس تلاش‌هایی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام داد و به این منظور قانون جهش تولیدات دانش‌بنیان را به تصویب رساند که نقشی مهم در تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور داشته و در گزارشی نیز که رئیس جمهوری به مقام رهبری ارایه دادند گزارش شد که تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان که تا پیش از این قانون در حدود ۶ هزار شرکت بوده است به ۱۲ هزار شرکت افزایش یافته است.

ساخت ابزار و تکنولوژی‌های دانش‌بنیانی مورد نیاز درپروژه‌های مهم عمرانی و صنعتی کشور

سنگدوینی عنوان کرد:‌ ساخت ابزار و تکنولوژی‌های مورد نیاز درپروژه‌های وزارت صمت، نفت و نیرو به منظور استفاده در پالایشگاه‌ها،‌پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها و سدها بخشی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان است. ضمن آنکه دانش و تخصص این شرکت‌ها زمینه‌ساز ایجاد بهره‌وری در تولید خواهد بود.

وی با اشاره به گستردگی بخش انرژی عنوان کرد:‌ وزارت نفت شامل چند بخش مهم به نام‌های پخش، پالایش، گاز، پالایش و پخش و غیره است که هر کدام از این بخش‌ها ظرفیتی مهم برای جذب دانش‌بنیان‌های داخلی هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد:‌ تولید انرژی در جهان با استفاده از ابزارهای دانش و تکنولوژی به روز شده و به شرایط بهره ورتر نزدیک شده است؛ موضوعی که در تولید انرژی و صادرات آن در کشور ما نیز باید مورد توجه جدی قرار بگیرد. باید با اتصال به دانش و تکنولوژی که در جهان مورد استفاده است بتوان تولیدات انرژی و صنایع پائین‌دست آنها رابه شرایط بهره‌ور نزدیک‌تر کرد.

سنگدوینی عنوان کرد:‌ مقام رهبری در نمایشگاهی که سال گذشته در محل حسینیه امام خمینی برگزار شد تاکید جدی بر استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌های داخلی داشتند و اشاره داشتند که چرا اخبار و فعالیت مناسب این شرکت‌ها به صورت عمومی اطلاع ‌رسانی نمی‌شود.

قیمت پائین‌تر تولیدات دانش‌بنیانی در کشور

وی افزود: دانش‌بنیان‌ها دستاوردهای مهمی داشته‌اند و تولیدات دانش‌بنیانی آنها ضمن نزدیک بودن به تکنولوژی‌های روز دنیا قیمتی به مراتب ارزان‌تر دارد.

تولید انبوه و تیراژ بالای محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد:‌ نکته حائز اهمیت دیگر این است که دانش شرکت‌های دانش‌بنیان بابد به مرحله تولید برسد و در برخی از تولیدات نیز که مورد نیاز بیشتری است کار تولید انبوه و تیراژ بالای آنها مورد حمایت دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو