Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات قرارگاه خاتم از سوی دولت در خصوص سد "مشمپا" گفت: دولت بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم بدهکار و پروژه سد مشمپا به حالت خود رها شده است. - اخبار استانها -

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با ابراز تاسف از توقف پروژه سد مشمپا گفت: متاسفانه این پروژه به خاطر بدهکاری دولت به قرارگاه خاتم متوقف شده و دولت نیز هیچ اقدامی در راستای تکمیل این پروژه برنمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بدهکاری بیش از 110 میلیارد تومانی دولت به قرارگاه خاتم اشاره کرد و گفت: قرارگاه خاتم چاره‌ای جز توقف پروژه نداشت چرا که بدهکاری دولت به این مجموعه بسیار زیاد است.

گیلان| رویکرد جدید قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) تکمیل زیرساخت‌های درمانی کشور استسفر فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) به گیلان + تصاویرفرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص): اجرای 285 پروژه در سطح کشور توسط قرارگاه خاتم/ کمبود اعتبار مانع کار نیست/ کشور به شرکت‌های خارجی نیازی ندارد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به دیدار هفته اخیر خود با وزیر نیرو اشاره و خاطرنشان کرد: با وزیر محترم نیرو در خصوص توقف پروژه رایزنی‌های لازم انجام شد و وزیر نیرو قول مساعدت در خصوص ادامه پروژه دادند.

وی با تاکید بر اینکه تمکیل پروژه سد مشمپا جزو مطالبات اصلی نمایندگان استان از وزیر نیرو است، تصریح کرد: متاسفانه این پروژه بخاطر کم‌کاری‌های مسئولان وقت متوقف شده و امیدواریم بتوانیم این پروژه را تکمیل کنیم و مشکلات اساسی آب منطقه را حل کنیم.

طاهری در ادامه گریزی به برنامه‌های روز شنبه خود زد و گفت: جلسه با هیئت شنا، اوقاف، شبکه بانکی، کارخانه گلرنگ بخشی از برنامه‌های کاری امروز است و امیدواریم بتوانیم مشکلات این عزیزان را حل کنیم.

انتهای پیام/ر/ش

R7707/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه سد مشمپا خاتم الانبیاء قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی