Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز هفتم تیرماه در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در حسینیه حضرت زینب کبری (س) شهر ایلام اظهار کرد: شهید بهشتی یک شخصیت جهانی بود که تفکر تشکیلاتی داشت و از شاگردان امام راحل و علامه طباطبایی و از نظر علم روز دارای دکترای کلاسیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهید بهشتی نقش مهمی در تدوین ساختار توانمند قانون اساسی کشور داشت، تلاش در راستای تشکیل جامعه روحانیت که یک نیروی توانمند بود از دیگر فعالیت‌های شهید بهشتی است، آخرین جمله ایشان قبل از شهادت این بوده است که باید کاری کنیم که رئیس جمهور آینده کشور، منتخب آمریکایی‌ها نباشد.

وی افزود: هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی نسل جوان و اقشار مختلف با جنایت‌ها و اساس ضد بشری رژیم آمریکا است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه حقوق بشر اهرمی برای پیشبرد سیاست‌های آمریکایی‌ها است، گفت: واژه حقوق بشر تنها لفظی به منظور فشار بر ملت‌های دیگر جهان است.

کریمی تبار با تاکید بر اینکه الان چهره‌ها آشکار شده و نقاب‌ها کنار رفته است اما متاسفانه برخی در داخل کشور سخنان آنان را تکرار می‌کنند، افزود: در همین شرایطی که آژانس هسته‌ای بر علیه ما قطع نامه صادر می‌کند، برخی‌ها می‌خواهند جمهوری اسلامی را مقصر جلوه دهند و در تلاش هستند با هر ابزاری به مسئولان و مردم کشور فشار وارد کنند.

وی گفت: متاسفانه در کشور هنوز افرادی هستند که داعیه طرفداری از آمریکایی‌ها را دارند و در شرایط کنونی هم حرف‌هایی را بر زبان می‌آورند که مشکوک است، این افراد یا واقعاً نمی‌فهمند و یا اینکه ابزار دست دشمن هستند، منافقین خسارت‌های زیادی را در کشور به بار آوردند و استکبار جهانی نیز همواره از آنها حمایت کرده است.

وی بیان کرد: باید روالی که در دستگاه قضایی آغاز شده است، استمرارا داشته باشد و هر جایی که بی عدالتی هست، وارد شود، قاطعیت و اجرای قانون توسط قوه قضائیه بازدارنده بسیاری از مفاسد است، اجرای عدالت همانند بارش باران رحمت الهی است و امیدواریم که مردم ابتدا خودشان به دنبال عدالت باشند.

کد خبر 4959410

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام حقوق بشر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت آمریکایی ها حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص #حقوق_بشر، # حقوق_زنان و # آزادی_بیان را ندارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • توسعه بهداشت ودرمان
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حال کارگران خوب است!