Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف یک تن مواد مخدر در همدان خبر داد و گفت: اخیرا دستگیری معتادان متجاهر در دستور کار جدی ماست.

محمدتقی حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره هفته مبارزه با مواد مخدر و لزوم آگاهسازی جامعه از مضرات مصرف آن اظهار کرد: طبق روال گذشته‌ طرح‌های پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری معتادان در حال انجام و  مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ راه‌اندازی شده است گفت: در حال حاضر جمع‌آوری معتادان متجاهر به طور جدی در حال پیگیری است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف یک تن مواد مخدر طی سه ماه امسال در استان خبر داد و افزود: تعدادی باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شده است.

وی با توصیه به آموزش خانواده‌ها در خصوص مواد مخدر و مضرات آن افزود: باید به فرزندان خود از آسیب‌های مواد مخدر گفت و آنها را آگاه‌ کرد؛ خانواده‌ها بهتر از هرکسی می‌تواند مصرف مواد مخدر را پیشگیری کنند.

حاجیلو با بیان اینکه خودآگاهی بهترین پیشگیری است که فرد در خانواده باید آموزش ببیند افزود: مواد مخدر مانند سم عمل می‌کند و می‌تواند خانواده‌ها را نابود کند که باید بسیار هوشیار بود.

وی با اهمیت به نهادینه‌سازی مضرات مصرف مواد مخدر و آثار سوء آن در آینده فرزندان و خانواده‌ها خواستار توجه به این موضوع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با تاکید به اینکه اگر به خوبی آثار سوء مواد مخدر برای خانواده‌ها آموزش داده شود آنها خود در جلوگیری از مصرف و خرید و فروش مواد مخدر پیش‌قدم خواهند شد گفت: اگر این امر فرهنگ‌سازی شود بسیار جلوتر حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر همدان دستگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین پودری را کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند طی چند عملیات جداگانه تعداد ۲۰۹ بسته مواد آب بندی شده به وزن ۲ کیلو  و ۳۴۴ گرم از نوع هروئین پودری که در معده جاساز شده بود را  از ۳ نفر تبعه افغان کشف کنند.

وی بیان کرد: ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند. 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان