Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@02:48:28 GMT

شفر: از آینده شاگردان سابقم اطمینان دارم

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۱۳۲۹

شفر: از آینده شاگردان سابقم اطمینان دارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، وینفرد شفر که پیش از توقف مسابقات فوتبال امارات و شیوع بیماری کرونا از بنی یاس جدا شد در گفت‌وگو با روزنامه الاتحاد اظهار داشت: از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که به من فرصت حضور در این مجموعه را دادند، من از بنی‌یاس جدا شدم در حالی که از آینده این تیم اطمینان دارم و می‌دانم تیمی جوان ساخته‌ام که در سال‌های آینده به موفقیت‌های ارزشمندی دست خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجربه مرا به یاد حضورم در باشگاه العین می‌اندازد که در آنجا هم تیم قدرتمند و جوانی ساختم، تیمی که بعد از مدت کوتاهی به تمام افتخارات و قهرمانی‌ها دست یافت و زمانی که قهرمان لیگ شد یکی از مسئولان باشگاه با من تماس گرفت و تبریک گفت، چرا که معتقد بود این همان تیمی است که من ساختم.

سرمربی پیشین باشگاه استقلال تهران همچنین گفت: بازیکنان مستعدی در فوتبال امارات وجود دارند که لازم است شناسایی شوند. مربی باید پیش از اینکه به عقل و ذهن بازیکن نفوذ کند، وارد قلب او بشود در واقع مربی باید پیش از مسائل فنی از نظر روحی به بازیکن نزدیک باشد.

شفر همچنین در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امارات گفت: تیم ملی فوتبال امارات به مربی نیاز دارد که فوتبال این کشور همچنین خاورمیانه و فوتبال آسیا را به خوبی بشناسد. تجربه استفاده از مربیان بیگانه ناکام بوده و نمونه‌هایی مثل مارویک و زاکرونی وجود دارد. مربی لازم است در اینجا فوتبال منطقه را به خوبی بشناسد و از نظر روحی و فنی آمادگی کار کردن در اینجا را داشته باشد.

104 / 351 وینفرد شفر استقلال بنی یاس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وینفرد شفر استقلال بنی یاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به جام ریاست جمهوری امارات تیم‌های الوصل و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید و به فینال جام حذفی امارات صعود کرد. 


تک گل تیم فوتبال اتحاد کلبا را مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.
 
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، امروز  تیم‌های النصر و شباب الاهلی به مصاف هم می روند. 

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)