Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم ملی آرژانتین در کنار جمعی از بهترین فوتبالیست های تاریخ بازی کرده است. 

طرفداری - کارلوس توز هفت تن از بازیکنان سابق و فعلی منچستریونایتد را در تیم منتخب خودش قرار داد؛ او همچنین هم تیمی هایش در منچسترسیتی را به طور کل نادیده گرفته است. 

به نقل از سایت گل، مهاجم فعلی بوکا جونیورز که به مدت هفت سال در فوتبال انگلیس بازی کرد، علاوه بر حضور در وست هم سابقه دو قهرمانی با منچستریونایتد و یک قهرمانی با منچسترسیتی در لیگ برتر را هم در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توز فقط دو سال شاگرد سر الکس فرگوسن بود و در عوض چهار سال برای سیتیزن ها بازی کرد اما هم تیمی هایش در منچستریونایتد ارزش بالاتری برای او دارند. 

اگر خداحافظی کنم و قرار باشد مسابقه ای به این مناسبت برگزار شود، تیم من متشکل از این بازیکنان خواهد بود: جانلوییجی بوفون، هوگو ایبارا، ریو فردیناند، گابریل هاینزه، پاتریس اورا، پل اسکولز، آندره آ پیرلو، پل پوگبا، کریستیانو رونالدو۷ لیونل مسی و وین رونی. خود من روی نیمکت می نشینم. 

ایبارا کسی است که در بوکا کنار توز بازی می کند و پوگبا هم با وجود این که هرگز در اولدترافورد کنار توز بازی نکرد، در یوونتوس هم تیمی او بود. 

همچنین بخوانید: 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرش هاشمی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان، در بازی با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 69 مسابقه به جای محمدجواد آزاده به میدان آمد و فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در آستانه گلزنی هم قرار گرفت، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از کناره دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

هاشمی در سه بازی اخیر پیکان به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در بازی با شمس‌آذر فرصت بیشتری برای حضور در زمین به او داده شد، او در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در دقایق پایانی وارد زمین شد و در این مسابقه از دقیقه 69 به زمین آمد.

رضا عنایتی که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، این بازیکن را در بازی‌های اخیر پیکان مورد استفاده قرار داده و با بیشتر کردن دقایق حضور او را به عنوان یکی از بازیکنانی که برای تغییر روند مسابقه استفاده خواهد کرد آماده حضور در زمین می‌کند.

مهاجم تیم پیکان در بازی شمس‌آذر نفوذ فوق‌العاده‌ای به داخل محوطه جریمه شمس‌آذر داشت و با سرعت بالایی که داشت مدافعان این تیم را سورپرایز کرد، اما ضربه محکم او دقت کافی را نداشت و با فاصله اندک از کنار دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

آرش هاشمی اگر در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد، جایگاه خوبی در ترکیب پیکان پیدا می‌کرد و در سومین حضور لیگ برتری خود می‌توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!