Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۹۰ درصد آتش سوزی سریالی جنگل‌ها و مراتع این استان عمدی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دادگستری این استان به قضات و کارکنان، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و اظهار داشت: عملکرد دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت مطلوب ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در روزهای اخیر با معضلی با عنوان آتش سوزی جنگل و مراتع در استان روبه رو هستیم که تمامی امکانات و تجهیزات برای مهار آتش بکار گرفته می‌شود هرچند بررسی‌ها نشان می‌دهد 90 درصد این آتش سوزی‌ها عمدی است.

قدردانی امام جمعه شاهرود از مبارزه جدی قوه قضائیه با فساد‌/ "رئیسی" بارقه امید‌ در مردم ایجاد کردنماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: رصد امور معیشتی مردم در اولویت برنامه‌های قوه قضائیه باشدنائب‌رئیس مجلس در گفت‌‌وگو با تسنیم: ضرورت اصلاح رویه‌های فسادزا بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود/ مجلس در استقرار عدالت همراه قوه قضائیه است

کلانتری ابراز کرد: اعتماد به دستگاه قضایی استان در بهترین حالت و حضور در این استان، تمایل قلبی و صمیمیت باطنی که وجود دارد باعث شد که با تعامل و همراهی با دستگاه قضایی، در راستای اجرای عدالت و مبارزه با فساد با انسجام و وحدت، خدمتگزار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه برخی قصد داشتند آتش سوزی کوه‌های لوداب در بویراحمد را در فضای مجازی خائیز دوم معرفی کنند، افزود: همراهی و مشارکت مردم برای مهار و مقابله با آتش سوزی‌ها قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد عامل برخی از آتش سوزی‌ها در گردشگران دانست و ادامه داد:  300 دستگاه دمنده برای مقابله با پدید آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع این استان اختصاص یافته است و در واقع شاهد افزایش 4 برابری اعتبارات مقابله با این پدید هستیم.

انتهای پیام/542/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه آتش سوزی جنگل ها و مراتع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه آتش سوزی جنگل ها و مراتع قوه قضائیه آتش سوزی جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی جنگل قوه قضائیه جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد