Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: سامانه نما (نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه) در بستر اینترنت راهاندازی شده و مالباختگان می‌توانند با ورود به سایت پلیس به نشانی WWW.POLICE.IR اموال مسروقه خود را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام مهم موجب می‌شود در صورت وقوع سرقت، امکان ردیابی اموال توسط کارآگاهان پلیس امکانپذیر شده و اموال سرقتی به صاحب حقیقی آن باز گردد، گفت: لازم است شهروندان کد و سریال اموال با ارزش خود را در دفترچه‌ای ثبت کنند تا در صورت سرقت بتوانند مشخصات آنها را در اختیار پلیس قرار دهند تا کشف و شناسایی مالک به سهولت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از این سایت تنها برای افرادی امکانپذیر است که سابقه تشکیل پرونده قضایی داشته باشند.

وی بیان کرد: مالباختگان در صورت مراجعه به سایت پلیسWWW.POLICE.IR و آیکون شناسایی اموال می‌توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز انتظامی درخواست خود را مبنی بر تعلق کالای مورد نظر ثبت و نشانه‌های آن را ارسال کنند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: درخواست مالباخته توسط کاربر سامانه مورد ارزیابی قرار گرفته و کاربر پاسخ تایید یا عدم تایید را در سامانه بارگذاری می‌کند که در صورت اظهار عنوان تایید، راهنمایی لازم توسط اپراتور در خصوص اقداماتی که لازم است مالک در راستای تحویل کالای مورد درخواست انجام دهد، ارائه و اموال پس از هماهنگی قضایی با اخذ رسید، تحویل مالباخته خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سرقت زاهدان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سرقت زاهدان انتظامی سیستان و بلوچستان سرقت زاهدان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» صورت می‌گیرد؛ بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) موقتا غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان