Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@18:59:03 GMT

تعیین تقویم جدید لیگ ملت‌های اروپا

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۲۸۳۲

تعیین تقویم جدید لیگ ملت‌های اروپا

به گزارش جام جم آنلاین ، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از برگزاری جلسه بین اعضای کمیته اجرایی یوفا در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) درباره تصمیم‌گیری برای انتخاب تاریخ جدید برگزاری بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا ۲۱-۲۰۲۰، برنامه جدید این رقابت‌ها را اعلام کرد.

بر این اساس بازی‌های مرحله گروهی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ملت‌های اروپا در تاریخ‌های ۳، ۴ و ۵ سپتامبر (۱۳، ۱۴ و ۱۵ شهریور)، ۶، ۷ و ۸ سپتامبر (۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور)، ۱۰، ۱۱ و ۱۳، ۱۴ اکتبر (۱۹، ۲۰ و ۲۲ و ۲۳ مهر)، ۱۴، ۱۵ و ۱۷ و ۱۸ نوامبر (۲۴، ۲۵ و ۲۷ و ۲۸ آبان) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از مهمترین بازی‌ها، در روز اول مسابقات یعنی ۱۳ شهریور، تیم‌های آلمان و اسپانیا از گروه ۴ لیگ A از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

بازی‌های دوستانه زیرنظر یوفا نیز در تاریخ‌های ۷ و ۸ اکتبر (۱۶ و ۱۷ مهر) و ۱۱ و ۱۲ نوامبر (۲۱ و ۲۲ آبان) برگزار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا