Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود آمار تکان دهنده مبتلایان به کرونا در آمریکا گه طی روزهای گذشته رشد تصاعدی یافته، معاون رئیس جمهوری این کشور از موفقیت در مهار این ویروس خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا در حالی مدعی شده که این کشور در مقابله با کرونا پیشرفت قابل توجهی داشته که  در 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان به این ویروس کشنده در ایالات متحده 40 هزار نفر گزارش شده  که بالاترین  رقم تاکنون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به نوشته روزنامه «گاردین» مایک پنس معاون «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که پس از اوج اولیه شیوع کرونا در این کشور اینک تعداد مبتلایان جدید به نصف کاهش یافته است. پنس  در ادامه مدعی شد با مداخله و درخواست از مردم آمریکا برای کاهش تردد که باعث شیوع کرونا می‌شود می‌توان تلفات را به 150 هزار تا 200 هزار تن کاهش دهیم.

این در حالی است که بر اساس مطالعات صورت گرفته در انگلیس ویروس کرونا ممکن است جان بین 1.5 میلیون تا 2 میلیون شهروند آمریکا را بگیرد.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۲۵ هزار و ۳۹ نفر رسید. این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، شمار کلی مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و ۴۶۷ هزار و ۶۵۸ نفر رسیده است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی «ولدو مینرز» مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده را دو میلیون و ۵۵۲ هزار و ۹۵۶ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۲۷ هزار و ۶۴۰ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۱۵ هزار و ۲۰۷ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۴۲۱ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ مایک پنس ایالات متحده معاون رئیس جمهور مهار کرونا ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در دیداری در چارچوب سری A مقابل یوونتوس به تساوی بدون گل رسید. دفاع روسونری در این دیدار چندان مستحکم نبود و مصدومیت مایک مانیان پیش از شروع بازی وضعیت را بدتر کرده بود. استفانو پیولی ‌که این روزها با انتقادات بسیاری مواجه می‌شود، در مورد شرایط فعلی خودش و تیمش صحبت کرد.

وضعیت تیم؟
در حال گذراندن یک لحظه حساس هستیم، واکنش بازیکنان به حملات تیمی که کیفیت ضربه زدن به ما را داشت و می‌خواست در جدول به ما نزدیک شود، فوق‌العاده بود. آنها در چندین صحنه فداکاری کردند، چیزی که من دوست داشتم.

عملکرد ضعیف تیم در حمله؟
بدیهی است که ما می‌توانیم در توپ‌های آخر بهتر عمل کنیم، اما برای کسب این نتیجه از خودگذشتگی کردیم و از عملکرد آنها بسیار خوشحالم.
جو عجیبی هم وجود داشت، چون هواداران ما برای حمایت از ما در ورزشگاه نبودند، اما ما تا آخر جنگیدیم و این یک نمایش خوب است.

چه انگیزه‌ای برای بازی‌های پایانی فصل دارید؟
ما باید با میل خود کار کنیم و تا انتها عملکرد خوبی داشته باشیم، باید نماینده پیراهن باشیم، ما در سراسر جهان هواداران داریم. ما باید خوب کار کنیم، این را مدیون خودمان، باشگاه و همه هواداران هستیم.

از عملکرد تیم راضی هستید؟
فکر می‌کنم نیمه اول عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم، سپس یووه مهاجمان زیادی را به زمین آورد و ما را به عقب برد، اما ما با قاطعیت زیادی دفاع کردیم، زیرا می‌دانستیم که نباختن امروز نتیجه مثبتی برای ما خواهد بود.

شایعات درباره اخراج شما و انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده؟
من مدت زیادی است که روزنامه‌ها را نخوانده‌ام. دوستان من هنوز هم برای من پیام می‌فرستند، حتی وقتی به آنها می‌گویم این کار را نکنید. تمرکز تیم امروز مهم بود و ما به این آرامش و تمرکز در بازی‌های پایانی هم نیاز داریم.

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن