Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به تیراندازی به پلیس و مصدوم شدن یک مامور، در این باره اظهار کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره اختلاف خانوادگی در یکی از محله‌های شیراز به واحد گشت اعلام و سریعا ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه به محض ورود واحد گشت در آن محل، ۲ نفر که در آن مکان کمین کرده بودند با مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند، ادامه داد: در این حادثه یکی از کارکنان گشت کلانتری ۲۱ کوی زهرا پس از اصابت ساچمه به بدنش مجروح و راهی بیمارستان شد که به دنبال آن ضاربان سریعا از صحنه متواری شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه دستگیری عاملان اصلی تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت، تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند کمتر از ۳ ساعت مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل مورد نظر، متهمان که غافلگیر شده بودند به سمت آنان تیراندازی کردند، در این درگیری، فرد ضارب مجروح و پس از دستگیری به بیمارستان منتقل شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه در این ماموریت دیگر همدست ضارب نیز دستگیر شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری و تعدادی مهمات مربوطه نیز کشف شد، تصریح کرد: پلیس به منظور تامین امنیت و آسایش شهروندان، اجازه جولان و عرض اندام به هنجار شکنان نخواهد داد و برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

او ادامه داد: پس از انتقال مامور پلیس به بیمارستان و اقدامات اولیه پزشکی، وضعیتش مطلوب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی به پلیس دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند