Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در بازدید از چند واحد تولیدی بزرگ کشور مستقر در البرز با اشاره به اینکه این واحدها از برندهای مطرح ملی هستند، افزود: این واحدها در کشور جایگاه ویژه ای در ارز آوری و صادرات دارند.
وی ادامه داد: یکی از ماموریت های مهم محوله از سوی رییس جمهور محترم به استانداران در سال جهش تولید طبق منویات مقام معظم رهبری، همراهی، همگامی و هم افزایی با مدیران و سرمایه گذاران در بخش صنعت و تولید کشور جهت تسهیل و رفع موانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی گفت: البرز در حوزه تولید مواد غذایی، دارو و قطعه سازی دارای زیرساخت های محکمی دارد و بستر لازم برای فعالیت آنها فراهم است.
وی افزود: همچنین این استان مامن بسیار خوبی برای فعالیت شرکت های دانش بنیان است و در این راستا نیز حرف های بسیاری برای گفتن داریم.
استاندار البرز اضافه کرد: بازدیدهای میدانی و مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی و احصا مشکلات و موانع و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها، نمود بارز همراهی دولت برای شکوفایی بخش خصوصی در کشور است.
وی گفت: در شرایطی که استکبار جهانی اقتصاد کشور را نشانه گرفته دولت و بخش خصوصی دست در دست هم داده اند و چرخ های اقتصاد را پرسرعت تر به حرکت در آورده اند.
استاندار البرز مشوق و پشتیبان تولیدکنندگان است
مدیرعامل یکی از شرکت های تولید موادغذایی در البرز گفت: از استاندار پرتلاش، جوان و متعهد استان که مشوق و پشتیبان تولیدکنندگان در البرز است کمال قدردانی را دارم.
محمدعلیزاده افزود: در این واحد ۲۱۰ نفر فعال هستند و صادرات به کشورهای آسیایی نیز داریم و امیدواریم با همکاری مسئولان معضلات صادرات حل شود و بتوانیم در این راستا فعال تر باشیم.

با حمایت های  استاندار البرز در تولید قطعات پتروشیمی به خودکفایی رسیدیم
مدیرعامل یک شرکت تولید قطعات پتروشیمی نیز در ادامه گفت: بازدید استاندار بسیار ارزشمند و مغتنم بود چراکه مشکلات را مطرح کردیم و راهنمایی های لازم را نیز گرفتیم.
فرج پور افزود: این واحد با حمایت مسئولان ملی و استاندار محترم البرز توانسته کشور را از نظر پمپ های نفت و گاز و پتروشیمی به خودکفایی برساند.
وی با بیان اینکه ۴۰۰ نیروی کار در این مجموعه فعال هستند، ادامه داد: این تکنولوژی بومی شده و هیچ کشوری نمی تواند ما را از این جهت تحت فشار تحریم بگذارد.

48

کد خبر 1404015

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل صمت استان گفت: هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی و مغولستان درغرفه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات مواد غذایی از جمله ماهی و گوشت و مواد بهداشتی با مسئولان استان دیدار و رایزنی کردند.
فصل الله رحمتی افزود:در این نشست گفتگو و مذاکرات اولیه برایدتحقق راهبرد‌های صادراتی انجام شد.
وی گفت:همچنین اطلاعات همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذارانی که به غرفه مراجعه داشتند دامنه فعالیت آنان ثبت شده و به زودی مراودات و تعاملات لازم انجام خواهد شد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی به مدت پنج روز با حضور ۲هزار مهمان خارجی از ۸۰ کشور و ۱۲گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود