Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:20:45 GMT

خداداد: لطفا رئال زاراگوزا را تلفظ کنید!

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۴۸۲۵

خداداد: لطفا رئال زاراگوزا را تلفظ کنید!

پیشکسوت فوتبال ایران شب گذشته مصاحبه تندی را علیه روند انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال انجام داد.

به گزارش "ورزش سه" خداداد عزیزی شب گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی درباره موضوعات متعدد از جمله شروع دوباره لیگ برتر، قرارداد ویلموتس و ... صحبت کرد و مثل همیشه موضع تندی  گرفت.

 

خداداد  درباره شروع دوباره لیگ افزود: حداقل نیاز به 7 هفته بدنسازی است و باید بازیکنان به 70 درصد آمادگی برسند در غیر اینصورت، مصدومیت‌ها افزایش پیدا می‌کند و بازی‌ها بی‌کیفیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که من بازهم می‌گویم اگر مسئولیت داشتم لیگ را برگزار نمی‌کردم و تصور هم نمی‌کنم ادامه بازی‌های لیگ، کیفیت چندانی داشته باشد و در جدول هم بعید است تغییری ایجاد شود.  

 

او در واکنش به اظهارات سهیل مهدی درباره محرومیت تیم‌های لیگ برتری گفت: این حرف بیشتر شباهت به بلوف دارد تا واقعیت؛ چرا که وقتی در کشور ما روزانه چندین نفر آدم جان خودشان را از دست می‌دهند، فیفا قطعا الزامی برای برگزاری مسابقات در این شرایط بحرانی هم ندارد و این‌که اگر برگزار کنیم ما را محروم می‌کنند و ... بلوف است.

 

عزیزی در ادامه درباره قرارداد ویلموتس و ادعای تاج درباره معرفی وی توسط مرکز فرهنگی ایران و هلند ادامه داد: اصلا از اینجا باید شروع کنم که جایگاه رئیس فدراسیون کجاست و چگونه انتخاب می‌شوند؟ روسای هیات فوتبال روی هم یک تجربه ملی یا باشگاهی دارند که اکثریت مجمع را تشکیل می‌دهند و باعث انتخاب رئیس می‌شوند؟ من خداداد عزیزی با 48 بازی ملی بیشتر درباره انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال متوجه می‌شوم یا آن آقای رئیس هیاتی که حتی به اصطلاح عکس با شورت ورزشی هم ندارد. خداداد در ادامه کنایه تند دیگری را هم خطاب روسای هیات های فوتبال گفت و اذعان داشت: آقایان به اصطلاح فوتبالی، لطفا رئال زاراگوزا را تلفظ کنید ببینیم چقدر دانش فوتبالی‌تان بالاست!

 

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط شهر خودرو هم گفت: در آسیا که دیگر شانسی برای شهر خودرو نمی‌بینم؛ حتی اوضاع استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم خوب نیست. نمی‌دانم چه برد بزرگی بود که ما سه بازی اول را خارج از خانه بازی کردیم و متاسفانه امتیازات مهمی را هم از دست دادیم. درباره ادامه لیگ هم، شرایط شهر خودرو نسبت به نیم فصل اول، ضعیف‌تر است و آنها با توجه به شرایط جدول کار دشواری برای کسب سهمیه آسیایی دارند.

خداداد عزیزی (سرمربی) رئال ساراگوسا فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی رئال ساراگوسا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) تشویق ایستاده عادل فردوسی‌پور در کنسرت روزبه بمانی توسط مردم (فیلم) حرکت فوق العاده عادل فردوسی‌پور برای کریم باقری (فیلم)

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)