Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@22:47:26 GMT

احکام صادره توسط قاضی منصوری باطل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۴۹۲۸

خرداد: یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال بطلان احکام صادره از سوی قاضی فاسد در پاسخ به این سوال که آیا احکام صادره از سوی قاضی منصوری باطل خواهد شد و آیا امکان بازنگری در آن وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: خیر بازنگری در این احکام روند خود را دارد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، حسن نوروزی در خصوص محاکمه قاضی که پیشتر حکم فیلترینگ پیام رسان تلگرام را صادر کرده بود و درباره‌ حواشی و اتفاقات مربوط به اقدامات متخلفانه قاضی منصوری و درباره این‌که اگر فساد قاضی در چنین مواردی محرز شود آیا احکامی که پیش‌تر صادر کرده بوده باطل می‌شود یا خیر، گفت: خیر بازنگری در احکام روند خود را دارد به دلیل این‌که این مسائل، مسائل امنیتی و قضایی است باید این سوالات را از آقای اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه بپرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین درباره این‌که آیا کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به موضوع مرگ قاضی منصوری و تخلفات وی ورود خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز این موضوع مشخص نیست، چرا که وضعیت کمیسیون هنوز به صورت کامل مشخص نشده است. ان‌شاء‌الله وضعیت کمیسیون هفته آینده مشخص خواهد شد. برچسب ها: قاضی منصوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: قاضی منصوری قاضی منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس

روزنامه همشهری در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت: سحر منصوری، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است. از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

منصوری می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»‌

منبع: همشهری

tags # سحر دولتشاهی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است