Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:07:19 GMT

وضعیت محرومان و مصدومان سپاهان و ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۵۰۱۲

وضعیت محرومان و مصدومان سپاهان و ذوب‌آهن

ذوب‌آهن و سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باید به مصاف شهر خودرو و گل‌گهر بروند که برای این بازی‌ها غایبانی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در حالی روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد که تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان باید به ترتیب به مصاف تیم‌های شهر خودرو و گل‌گهر سیرجان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن یک‌شنبه و در مشهد باید با شهر خودرو بازی کند که برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد اما در طرف مقابل علی نعمتی و فرشاد فرجی از شهر خودرو به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند.

نکته دیگر این‌که دارکو بیدوف مهاجم ذوب‌آهن که جایگزین ارسلان مطهری شده بود، هنوز به ایران بازنگشته و به نظر می‌رسد مسیری همچون رادولوویچ، سرمربی قبلی ذوب‌آهن خواهد شد؛ در شهر خودرو نیز میروسلاو اسلاوو اوکراینی که به دنبال کرونا، اسفندماه سال گذشته به کشورش بازگشته بود، چند روز پیش با حضور در دفتر باشگاه شهر خودرو قرار داد خود را با این تیم فسخ کرد.

سپاهان دیگر تیم اصفهانی اما روز دوشنبه باید در ورزشگاه نقش‌جهان پذیرای گل‌گهر سیرجان باشد که برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد اما در گل‌گهر لوسادا نتیر جوسه اگوسته، محمد سعید اخباری (مربی) و مهدی سالاری (مربی) محروم هستند.

طلایی‌پوشان اما در این بازی امید نورافکن، مهدی ترکمان، محسن مسلمان، عزت‌اله پورقاز و علی‌رضا نقی‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند؛ در گل‌گهر اما گادوین منشا که در بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس دچار مصدومیت شده بود، برای بازی مقابل سپاهان مشکلی ندارد.

به گزارش فارس، تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، ذوب‌آهن با ۲۲ امتیاز یازدهم است؛ همچنین شهر خودرو و گل‌گهر به ترتیب در رده‌های ششم و سیزدهم جای دارند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان لیگ برتر فوتبال سپاهان ذوب آهن محروم شهر خودرو ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم

آتیلا حجازی در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان صحبت کرد.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی