Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیری گفت: ۲۱۱ نفر در استان گلستان توسط گروهک های معاند نظام شهید شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «اسرافیل وزیری» عصر امروز (شنبه 7 تیر) در یادواره مجازی نکوداشت ۲۱۱ شهید ترور استان گلستان و سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا این یادواره به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: امروز سالروز شهادت حادثه آیت الله بهشتی و 72 نفر از یارانش است و از سویی دیگر شاهد ترور مقام معظم رهبری، حادثه ایرباس در خلیج فارس و غیره از ابتدای انقلاب تاکنون  بودیم و به این مناسبت این مراسم برگزار شد تا فاجعه های تلخ ترور که به سردمداری آمریکا و استکبار جهانی شروع شده است را بازخوانی کنیم.

 

وزیری بیان کرد: 211 نفر  در استان گلستان توسط گروهک های معاند نظام شهید شدند و در کشور 17 هزار شهید ترور داریم که 12 هزار شهید ترور توسط  گروه های منافقین و مجاهدین خلق برعهده گرفتند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان متذکر شد: منافقان در تلاش بودند که جمهوری اسلامی ایران فرو بپاشد و نتوانیم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

 

وزیری یادآور شد: در استان گلستان 34  شهید گروهک ضد انقلاب در قائله گنبدکاووس، 20 شهید براثر جنایت مجاهدی خلق، یک شهید در حادثه تروریستی حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)  و  هشت شهید گلستانی توسط گروهک ضد انقلاب کمله و دموکرات به شهادت رسیدند.

 

وی تاکید کرد: در تداوم این جنایت گروه های تکفیری در سوریه و عراق فعالیت می کنند که مورد حمایت استکبار جهانی هستند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای ترور استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901509

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!