Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@22:49:34 GMT

غلامپور: حریف گرما شدیم؛ حریف داور نه!

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۵۲۱۴

صراط:

بهزاد غلامپور در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد و حواشی رخ‌داده بعد از این مسابقه، اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است، البته اگر داوران اجازه بدهند! متأسفانه از ابتدای فصل به استقلال حمله کردند و از زمانی که استراماچونی به این تیم آمد، همه به دنبال زدن استقلال هستند.

وی افزود: ما یک تیم جوان داریم، اما تنها هستیم و فقط هواداران تیم از ما حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست مقابل فولاد باعث شد اتحاد ما بیشتر شود و بازیکنان بیشتر با هم رفاقت کنند.

مربی گلرهای استقلال تصریح کرد: چیزی که من متوجه شدم این است، خیلی‌ها دوست ندارند استقلال پا بگیرد و از بالا تا پائین این تیم را می‌زنند. یک زمان با افرادی از بالا و یک زمان هم با داوری‌ها و مسائل مختلف، استقلال را زمین می‌زنند.

غلامپور خاطرنشان کرد: شما به داوری بازی با فولاد نگاه کنید که سیدعلی چگونه برای تیم حریف مدارا می‌کرد و به هنگام حملات ما، بازی را نگه می‌داشت. فقط این را بگویم که خیلی‌ها با استقلال بد هستند. یکسری از مدیران عامل چشم ندارند استقلال را ببینند!

وی یادآور شد: ما تمرینات خوبی انجام داده بودیم و آماده مسابقه با فولاد شدیم، جالب است حریف گرما شدیم اما حریف داور نه. تمامی صحنه‌های ۵۰-۵۰ به سود فولاد زده شد و انصافاً داوری در روند کلی بازی تأثیرگذار بود.

مربی گلرهای تیم استقلال در خصوص صحنه اخراج علی کریمی عنوان کرد: داور آنقدر به این صحنه نزدیک بود که نتوانست درست تشخیص بدهد. اگر فاصله داور با بازیکن قانونی بود، او شیطنت بازیکن فولاد را می‌دید و شاید حتی به بازیکن حریف کارت زرد هم می‌داد. در هر صورت این بازی تمام شده و ما از استقلال دفاع می‌کنم. متأسفانه شرایط به شکلی است که با کوچکترین فرصتی برای سنگ انداختن مقابل تیم ما استفاده می‌کنند و شما مطمئن باشید اگر داور در این بازی حق را به حقدار می‌داد، استقلال بازنده زمین نبود اما سر ما را در اهواز قطع کردند.

وی در خصوص اینکه کادرفنی چه برنامه‌ای برای آماده‌سازی این تیم برای دیدار با سایپا دارد، گفت: ما امروز تمرین داریم و دو روز پیش هم ریکاوری کردیم. بازیکنان هم همدل شدند که سایپا را شکست دهند البته اگر عده‌ای از آقایان بگذارند.

غلامپور با اشاره به این موضوع که قهرمانی برای استقلال تمام شده است، گفت: ما هم در مسابقات جام حذفی هستیم هم در لیگ قهرمانان، تمام هم و غم خود را می‌گذاریم در لیگ برتر سهمیه بگیریم، می‌خواهیم این چند بازی را هم به خاطر هواداران بازی کنیم و درست است که هواداران پیش ما نیستند، اما به دعای آنها نیاز داریم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مربی تیم فوتبال استقلال کادرفنی لیگ برتر بهزاد غلامپور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن

آفتاب‌‌نیوز :

حیدر سلیمانی به نحوه قضاوت کوپال ناظمی در دیدار حساس استقلال و ذوب‌آهن اشاره کرد و اظهار داشت: در کل این داور کشورمان قضاوت بدی نداشت، این بازی سخت بود و در ادامه روند کار به گونه‌ای پیش رفت که سخت‌تر هم شد.

وی ادامه داد: در طول بازی دو صحنه مهم بیشتر نداشتیم که یکی از آن‌ها به دقیقه ۴۸ باز می‌گردد جایی که استقلال به گل رسید، اما داور آن را مردود اعلام کرد. در آن صحنه دو تخلف همزمان رخ داد و ناظمی به درستی گل را نپذیرفت. مهرداد محمدی در زمان زدن ضربه در موقعیت آفساید بود و در همان زمان هم توپ به دست او برخورد کرد و طبیعی است که گل صحیح نباشد.

کارشناس داوری کشورمان تاکید کرد: در این بازی اخطار‌های زیادی داده شد که نشان از مدیریت بازی از سوی ناظمی با کارت‌های زرد داشت که این خوشایند نیست. البته در دقیقه ۷۶ روزبه چشمی با خطایی که بر روی مهاجم ذوب‌آهن داشت از این بازیکن سلب موقعیت کرد و ناظمی می‌توانست با دادن کارت زرد دوم حتی او را از زمین اخراج کند، اما ترجیح داد بازی را به نوعی دیگر مدیریت کند. در چنین صحنه‌هایی وقتی داور کارت زرد داده در دادن کارت دوم مدیریت بیشتری را به خرج می‌دهد و در این بازی هم شاهد چنین روندی بودیم.

سلیمانی گفت: در هفته‌های پایانی باید در چیدمان داوران دقت و وسواس بیشتری صورت بگیرد، داوران ما در رعایت قوانین مشکلی ندارند، اما در بُعد روانی دچار چالش می‌شوند و باید در هفته‌های پایانی از حضور در فضای مجازی خودداری کنند و تحت تاثیر شرایط قرار نگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان