Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، عبدالرحمن المحبشی ضمن تاکید بر اینکه عربستان به اهداف خود در یمن نخواهد رسید،‌ گفت: دشمن می تواند به آسانی با اعلام پایان تجاوز به خاک یمن و توقف هرگونه عملیاتی با هر اسمی، از باتلاق خارج شود.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تصریح کرد: عملیات اخیر در عمق عربستان، پاسخ شایسته و مناسب به بمباران های جنایتکارانه رژیم سعودی و محاصره ملت یمن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المحبشی درباره توان و امکانات نظامی یمن پس از پنج سال جنگ و محاصره گفت: امکانات نظامی یمن بسیار بهتر از پنج سال گذشته است و تقریبا همه تجهیزات مورد نیاز در داخل تولید می شود.

المحبشی بیان کرد: عربستان امروز در بدترین وضعیت خود از ابتدای تجاوز به یمن و حتی بدترین وضعیت در طول تاریخ خود قرار دارد و باجگیری های ترامپ، خرید سلاح، سقوط بهای نفت، شکاف در هیات حاکمه عربستان ، زورگیری و غارت اموال و دارایی های بازرگانان، افزایش مالیات ها و شکست محور سعودی در مناطق مختلف به این وضعیت دامن زده است.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن با بیان اینکه "عربستان بدون پایان تجاوز و محاصره یمن روی امنیت، پیشرفت و ثبات به خود نخواهد دید"، افزود: تاکنون همه آتش بس های اعلام شده از سوی متجاوزان نقض شده ولی مذاکرات همچنان در جریان است و حملات به عمق خاک عربستان تا زمان توقف تجاوزها به یمن ادامه می یابد.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: هر طرحی برای پایان بخشیدن به عملیات یمن در عمق خاک عربستان باید ابتدا به توقف تجاوز این کشور به خاک یمن منجر شود.

المحبشی اضافه کرد: این جنگ توسط امریکا اداره می شود و امریکایی ها و صهیونیست ها اعضای اصلی اتاق عملیات این جنگ هستند و ترامپ در نامه اخیر خود به کنگره بر این امر تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است عربستان برای سرپوش گذاشتن بر حماقت اخیر صهیونیست ها و انحراف افکار عمومی از الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی به تشدید حملات خود به یمن اقدام کند گفت: آن ها بعید نیست که در وقت اضافه این جنگ به یک بازی کثیف روی آورند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن

جنبش انصارالله یمن به آمریکا درباره هرگونه اقدام برای تشدید تنش علیه یمن هشدار داده و تاکید کرد که انصارالله انباری از سلاح‌های بازدارنده ویژه در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، «محمد علی الحوثی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در پلتفرم «ایکس» به آمریکا درباره هرگونه اقدام نظامی علیه یمن هشدار داد و تاکید کرد که این جنبش زرادخانه بزرگی از سلاح‌های بازدارنده ویژه در اختیار دارد.

محمدعلی الحوثی در ادامه نوشت: با آتش بازی نکنید، تمام آنچه از انبار استراتژیک سلاح‌های بازدارنده یمن انتظار دارید، این است این انبار چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی بسیار بسیار بسیار بزرگتر از حد تصور شما است.

 پیش از این «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز به آمریکا درباره هرگونه تشدید تنش هشدار داده و این کشور را تهدید کرد عامل پیامدهای هیچ‌گونه تنشی در مرزهای یمن نباشد.

المشاط گفت: مقدمات مشکوک موجود برای منصرف کردن یمن و تضعیف نقش موثر آن در دفاع از فلسطین به شکست ختم خواهد شد.

ارتش یمن در راستای همبستگی با مردم فلسطین در نوار غزه که از نزدیک به هفت ماه قبل زیر آتش حملات رژیم صهیونیستی هستند، تمامی کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در ۲ دریای سرخ و عرب و خلیج عدن هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است