Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه بهداشت و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: توسط کارشناسان معاونت بهداشتی بیش از ۲۰ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، امکنه، کارخانجات، تالارها و غیره انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان مجید رنجبرکاظمی روز شنبه ( 7 تیر ) در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای فعالیت های ضد کرونایی طی دو مرحله 20 هزار بازدید از اماکن مختلف در شهرستان های رفسنجان و انار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

رئیس گروه بهداشت و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: در مرحله اول بیش از 11 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بیش از 4 هزار بازدید از اماکن عمومی انجام شد که در این بازدیدها 210 مورد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 127 امکنه تعطیل و پلمپ شد.

وی افزود: همچنین در مرحله اول یک هزار و 200 مورد بازدید از کارگاه ها و کارخانجات شهرستان ها داشتیم و 70 کارگاه تولید ماسک هم از لحاظ اینکه کارگران مراحل ایمنی و نکات بهداشتی را رعایت می کنند یا خیر مورد بازدید قرار گرفت.

 

 

 

رنجبر کاظمی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم فعالیت های ضدکرونایی، پروتکل های جدید برای همه صنوف، اماکن و ... از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شد که بر اساس همین پروتکل ها نظارت ها انجام شد.

 

 

وی گفت: در این مرحله 2 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک هزار بازدید از کارخانه ها و بیش از 500 مورد از اماکن بازدید کردیم و با بازگشایی مساجد هم تا کنون 200 مورد بازدید از مساجد در سطح شهرستان های رفسنجان و انار انجام شد.

 

 

رنجبرکاظمی افزود: در مجموع در اجرای مرحله دوم برنامه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، 3 مورد تعطیلی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 11 مورد از اماکن عمومی که بیشتر آرایشگاه بودند تعطیل شد.

 

 

وی ادامه داد: با بازگشایی تالارها محدودیت های بیشتری اعمال شد تا این ویروس گسترش پیدا نکند  در بحران کرونا جشن های عروسی در منازل برگزار می شد که با فرمانداری و استانداری مذاکره کردیم و با بازگشایی تالارها با شرط انجام شیوه نامه های بهداشتی موافقت شد و ضمن اینکه موارد بهداشتی باید رعایت شود یک کارشناس جهت نظارت و رصد فاصله گذاری اجتماعی از زمان شروع جشن تا پایان آن در تالار مستقر خواهدبود؛ در حال حاضر بیش از 95 درصد تالارها در رفسنجان و انار شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازدید نظارتی رفسنجان بازدید هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی رفسنجان و انار انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند