Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه5، در بازدید از محله اکباتان برتسهیل در روند اجرای پروژه‌های خدماتی و شهری در محله اکباتان تاکید کرد.

به گزارش  گروه اجتمعی خبرگزاری برنا؛ فریدون حیدری در حاشیه این بازدید که با حضور عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و فرزانه صادق، معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ایران برگزار شد، گفت: این بازدیدها برای شهرک اکباتان کارگشا است و برای تثبیت وضعیت موجود در تصمیم‌گیری‌های آتی شورای عالی شهرسازی و معماری تاثیرگذارخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم ‌گیری درباره تعیین تکلیف اراضی مشاعات اکباتان

شهردار منطقه5 همچنین بر تعیین تکلیف اراضی مشاعات محله اکباتان تاکید کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا درچارچوب ضوابط در حد ممکن آسیب‌هایی که از گذشته به مشاعات شهرک اکباتان وارد شده است را ترمیم کنیم.

او افزود: تسهیل در اجرای خدمات‌رسانی به شهروندان با تجدید نظر در برخی موارد کمیسیون ماده5، از جمله مواردی بود که در این بازدید بر آن تاکید و توافق شد .

حیدری بر اشراف معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اشاره کرد و اظهار داشت: با ارتباط‌های تنگاتنگی که این معاونت با وزرات راه و شهرسازی دارد نیازهای مردم این محله در طرح‌های ‌آینده لحاظ خواهد شد.

پروژه مگامال

شهردار منطقه5 بر لحاظ نشدن سهم مردم در پروژه مگامال تاکید کرد و گفت: بازبینی طراحی و ساخت مابقی این پروژه به گونه‌ای که بخش‌های خدماتی در آن بیشتر دیده شود، در دستور کار گرفته است.

عملیات اجرای مسیر دوچرخه‌سواری در اکباتان

حیدری تصریح کرد: عملیات اجرایی مسیر دوچرخه سواری در اکباتان آغاز شده و برای رفاه شهروندان محله اکباتان،  بسترسازی برای ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری به بهترین شکل در حال انجام است .

 سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمومی

شهردار منطقه5 خاطر نشان کرد: در بخش‌های عمومی دیگر هم در حال سرمایه گذاری هستیم و در زمینه  آب‌رسانی فضاهای عمومی درون شهرک و تصفیه مجدد آب فاضلاب تصفیه خانه اکباتان برای آبیاری معابر اصلی و پارک‌های جنگلی با شرکت آبفا به توافق رسیده‌ایم.

حیدری ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت خوب شورایاری، هیات مدیره بلوک‌ها و هیات مدیره مرکزی اکباتان، بسیاری از مشکلات مردم برطرف و طرح‌های مفید اجرا، به نحوی که بدون فشار روانی و تهدید، آرامش اهالی اکباتان تامین شود.  

در بازدید شهردار منطقه 5 از محله اکباتان، اعضای هیئت مدیره شهرک اکباتان و چند تن از اعضای شورایاری محله اکباتان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 5 محله اکباتان شهرسازی و معماری شهردار منطقه5 محله اکباتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   عطائی افزود: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم.   وی بیان کرد: پیگیری روند اجرای طرح‌های راهسازی نیز از مسائل مهم و قابل توجه بوده که روسای شهرستان به این امر مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.   در این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد