Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در نشست شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: در دو سال اخیر ۲۹۰ پروژه آموزشی از ۳۶۰ پروژه نیمه تمام با حمایت خیرین به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از راه اندازی باشگاه پیشکسوتان در شهرستان‌های کرمان و سیرجان خبر داد و اظهار داشت: در راستای تکریم معلمان مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان در اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان از محل در آمد‌های اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش استان بروز رسانی و تجهیز شده است.

اسکندری نسب تصریح کرد: روند ساخت ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان نیز بعد از ۲۴ سال وقفه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در دوسال اخیر فعال شده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به اجرای طرح کشوری آجر به آجر در استان نیز اشاره کرد و گفت: طرح آجر به آجر با ساخت مدرسه خیر ساز توسط ۹۵ نفر در شهرستان نوق، کلنگ زنی مدرسه خیر ساز در مناطق روستایی نرماشیر و ساخت دو مدرسه خیر ساز در شهرستان جیرفت با مشارکت فرهنگیان و پزشکان جیرفتی از مهر ماه ۹۸ آغاز شده است.

او عنوان کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان برای استان کرمان در طرح کشوری آجر به آجر برای سال ۹۹ هدف گذاری شده که تاکنون ۱۵۰ میلیون تومان آن محقق شده است.

او از انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان با بنگاه‌های اقتصادی استان و موسسه مهر گیتی خبر داد.

اسکندری نسب گفت: تفاهم نامه ساخت دو مجتمع خیر ساز ۳۰ کلاسه با سالن ورزشی در شهرستان‌های بافت و رفسنجان با خیرین امضا شده و عملیات ساخت این مدارس بزودی آغاز می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: ۳۷ هزار و ۱۸۰ فرهنگی و ۴۳۸ هزار و ۶۴۵ دانش آموز استان تاکنون عضو شبکه شاد هستند که ایجاد زمینه لازم برای عضویت ۱۰۰ درصدی فرهنگیان استان در این شبکه در دستور کار است.

او گفت: یکهزار و ۸۱۳ مدرسه روستایی در استان فاقد اینترنت بوده که تاکنون از این تعداد ۴۸۰ مدرسه به اینترنت متصل شده و مابقی این مدارس تا ابتدای مهر ماه به اینترنت متصل خواهند شد.

او از راه اندازی بسیج همگانی برای خرید تلفن هوشمند همراه برای دانش آموزان بی بضاعت استان خبر داد و افزود: تا ابتدای سال تحصیلی آینده ۳ هزار گوشی تلفن همراه ویژه دانش آموزان بی بضاعت استان با همکاری خیرین تهیه خواهد شد.

اسکندری نسب از پیگیری ساخت ۶ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن، ویژه فرهنگیان فاقد مسکن خبر داد.

اسکندری نسب با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در زمان ثبت نام فرزندشان مورد تاکید آموزش و پرورش استان است، عنوان کرد: از ظرفیت شبکه شاد در جانمایی مدارس و ارسال اطلاعات دانش آموزان استفاده می‌شود.

او گفت: برای حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها ستاد نظارت بر روند ثبت نام دانش آموزان فعال شده و تاکنون هفت گروه نظارتی به مدارس استان اعزام شده اند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش پروژه آموزشی کل آموزش و پرورش استان دانش آموزان استان کرمان اسکندری نسب خیر ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان در حال احداث بودن ۱۷۳۴ کلاس درس در سطح استان گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در همایش فرهنگیان ایثارگر آذربایجان‌غربی گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان یک سند بالادستی ناظر بر همه فعالیت‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است و باید تأکید بیشتری بر اجرای بهتر این سند صورت پذیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تحقق اجرای صحیح و دقیق سند تحول بنیادین دانش‌آموزانِ در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه خواهد داد.

ابراهیمی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی در موضوع فضای آموزشی مدارس دچار عقب‌ماندگی تاریخی بود که با آغاز دولت سیزدهم و توجه جدی استاندار به موضوع زیرساخت‌های آموزشی و سایر موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، در دو سال اخیر یک هزار و ٣٤ کلاس درس تحویل شده و هزار و ٧٣٤ کلاس درس نیز در دست احداث است.

وی تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی و توجه و پیگیری جدی موضوعات مرتبط با دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویت‌های مقام عالی استان در شورای آموزش و پرورش است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولان دستگاه‌ها مکلف به همکاری با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.

کد خبر 751190

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر