Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این کارشناس صدا و سیما بابیان اینکه این شرکت‌ها با مبلغی گزاف تبلیغات دور زمین را با استفاده از فناوری‌های گرافیکی در مسابقات لالیگا خریداری کرده بودند، افزود: «با توجه به ابلاغیه نهادهای نظارتی، رسانه ملی به هیج عنوان مجوز پخش تبلیغات این قسم شرکت‌ها را ندارد و مسئولان این شرکت‌ها هم دلایل آن را کاملا می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تاکید کرد: «این شرکت‌ها که خودشان از دلیل منع پخش تبلیغات‌شان در داخل آگاهی دارند بهتر است با تمکین به قوانین، و رفع مشکل‌شان از ظرفیت رسانه‌های داخل استفاده کنند و به دنبال دور زدن قوانین نباشند.»

این کارشناس در پاسخ به این سوال که بالاخره این شرکت‌ها چگونه می‌توانند در تلویزیون تبلیغ داشته باشند گفت: «چنین شرکت‌هایی که زمینه اصلی کارشان با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است، پیچیدگی‌های خاصی برای تبلیغ فراگیر تلویزیونی دارند و وظیفه وزارت ارتباطات است تا با همکاری مجلس، رسانه ملی، نهادهای مسئول نظارتی و قوه قضاییه در این خصوص لایحه جامعی را آماده و مراحل تصویب آن را طی کند. صداوسیما قانونی عمل کرد؛ پخش تبلیغات فراگیر شرکت‌های بزرگی که زمینه اصلی آنها اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است ابهامات زیادی دارد، وزارت ارتباطات باید لایحه‌ای برای تدوین قانون مشخص به مجلس بدهد.»

پیش از این، حمید ناظمی، معاون وزیر ارتباطات در توئیتی گفته بود که صدا و سیما تبلیغ یک شرکت ایرانی را در اطراف زمین بازی سانسور کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تلوزیون لالیگا صدا و سیما شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس