Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما 9 بازیکن مصدوم داریم که تعداد زیادی از آنها بازیکنان کلیدی ما هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی اول همیشه بازی سختی است. برای اینکه شما دقیقاً نه وضعیت تیم خودتان را می‌دانید که در چه سطحی از آمادگی جسمی و ذهنی قرار دارد و نه در مورد حریف شناخت آنچنانی دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های اول همیشه ابهام زیاد دارد  ضمن اینکه ما 9 بازیکن مصدوم داریم که تعداد زیادی از آنها بازیکنان کلیدی ما هستند. این کار ما را سخت می‌کند. ضمن اینکه این اواخر تمرینات منظمی هم نداشتیم به خاطر مسائلی که وجود داشت. این بازی بسیار دشوار است البته می‌دانم تیم صنعت نفت آبادان هم مشکلات زیادی دارد اما از لحاظ تمرینی نسبت به ما وضعیت بهتری داشت.

سرمربی تیم  پارس جنوبی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش تصریح کرد:‌ ما بابک حاتمی را به عنوان بازیکن محروم داریم. محمد نوری و متین کریم‌زاده هم با ما هستند؛ اما فردا باید ببینیم می‌توانند برای ما بازی کنند یا خیر، چون هنوز مصدوم هستند و شرایط مساعدی برای بازی کردن ندارند. ضمن اینکه رباط صلیبی مگنو باتیستا قبل از تعطیلی لیگ پاره شده بود. باتیستا مهره کلیدی ما است و او را هم نداریم. محمد ابراهیمی و علی عبدالله‌زاده هم مصدوم هستند. محسن فیروزان مصدوم است امیرحسین رفیعی و ایمان باصفا هم هستند اینها بازیکنانی هستند که ما آنها را در اختیار نداریم. 

افاضلی در مورد بازی فردا مقابل نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت تیم بالای جدولی است و فوتبال خیلی خوبی هم بازی می‌کند و بازیکنان ممتاز و شاخصی در این تیم هستند. از عیسی آل کثیر که در نفت تهران بازیکن خود من بوده گرفته که البته فکر می‌کنم فردا حضور ندارد تا جهانی، ریکانی، بختیاری رحمانی، قریشی و اهل شاخه اینها بازیکنانی خیلی خوبی هستند. فکر می‌کنم بازی بازی نزدیکی خواهد بود ضمن اینکه یکی از همکاران پارسال من که با هم در اروند خرمشهر بودیم یعنی مرتضی بچاری هم در کادر فنی نفت آبادان است که نسبت به ما شناخت خوبی دارد.

وی در مورد مشکلات تمرینی پارس جنوبی اظهار داشت: ما مشکلات تمرینی داشتیم، به اندازه کافی تمرین نکردیم به خصوص در این اواخر، با توجه به مسائلی که داریم در این شرایط  جمع وجور کردن بچه‌ها از نظر ذهنی هم سخت است اما به هر حال باز‌ی‌ها شروع شده است و همه تیم‌ها می‌آیند به این امید که بازی‌های خوبی انجام بدهند و امتیاز بگیرند. ما هم تلاش می‌کنیم و ناامید نیستیم. تیم خوبی داریم و اگر شرایط مساعدی داشتیم قطعاً می‌توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم اما الان هم ناامید نیستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی فوتبال ورزشی نشست خبری نفت آبادان پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم