Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تابع ستاد کشوری تنظیم بازار هستیم از افزایش ۳۹ درصدی مرغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار حسین‌پور در نشست ستاد تنظیم بازار که با حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با اشاره به ذخیره کالاهای اساسی در استان گفت: ۵۹ هزار تن ذخیره گندم استان است و مصرف استان ۶۲ هزار تومان است که مصرف ماهانه استان ۶ هزار تن است که تفاوت ذخیره و مصرف به این دلیل بوده که ۶ تن ذخیره‌سازی از قبل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش قیمت برنج ۱۰ کیلویی وارداتی گفت: قیمت برنج در استان ۱۶۵ هزار تومان است افزایش قیمت به این دلیل بوده که ارز دولتی حذف شده و براساس سیاست کلان و تنظیم بازار ارزی که تخصیص داده می‌شود ارز نیمایی است.

وی در خصوص افزایش قیمت شکر گفت: استان‌هایی که کارخانجات شکر دارند پاسخ دیگر استان‌ها را نمی‌دهند و افزایش قیمت شکر به این دلیل بوده است.

این مسوول عنوان کرد: قیمت تخم مرغ را همان عواملی که موجب افزایش قیمت مرغ بوده افزایش داده که قیمت هر کیلو تخم‌مرغ ۱۶ هزار تومان است.

حسین‌پور به وضعیت مرغ هم اشاره داشت و گفت: قیمت مرغ از ۱۲ هزار و ۷۰۰ به ۱۷ هزار و ۷۰۰ افزایش داشته و شاهد افزایش ۳۹ درصدی قیمت مرغ هستیم که بیماری کرونا و تعطیلی مرغداری‌ها و افزایش قیمت ارز در بالا رفتن قیمت مرغ تاثیر داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش لاک‌پشتی قیمت لبنیات و حبوبات گفت: دلیل عمده افزایش قیمت وارداتی بودن حبوبات است ضمن اینکه با فرا رسیدن فصل برداشت انتظار می‌رود شاهد افزایش قیمت حبوبات نباشیم.

وی همچنین از کاهش قیمت پیاز و سیب‌زمینی خبر داد و گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی به دلیل خارج شدن شرکت‌های مهم از استان و تامین قطعات لوازم خانگی از خارج کشور است.

این مسوول در پایان در خصوص فروش لاستیک با بیان اینکه تابع قیمت ستاد تنظیم بازار استان خاطرنشان کرد: فروش هرگونه لاستیک باید در سامانه جامع تجارت ثبت شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت مرغ بازار قیمت صنعت کهگیلویه و بویراحمد تنظیم بازار افزایش قیمت قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

سرپرست آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز برگزاری امتحان نهایی متوسطه در سه آموزشگاه استان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی رحیم امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۴ درصد جمعیت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی ۳۷۱۱ دانش‌آموز را، دانش‌آموزان عشایری تشکیل می‌دهند.

وی افزود: مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال‌وبختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۳۰ نفر نیروی آموزشی و اداری کار آموزش ۳۷۱۱ دانش‌آموز عشایر را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برعهده دارند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امتحانات نهایی پایه متوسطه سال جاری برای نخستین‌بار در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخورپوله و سیدالشهدای چهارتخته برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: پیش از این امتحانات پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام «محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون» برگزار می‌شد.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در صورت اخذ نشدن این مجوز باید کیلومترها راه سخت‌گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون می‌پیمودند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ دانش‌آموز در چهار حوزه امتحانی مذکور، افزون بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های زیادی را برای طی مسیرهای سخت گذر می‌پرداختند.

وی تصریح کرد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش‌آموزان استان در هفت حوزه برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی عشایر به‌صورت ثابت، نیمه‌ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی این اداره کل قرار گرفته‌اند.

کد خبر 750721

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار