Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر قاسم میری علی آباد  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  اظهارداشت: نقاهتگاه شماره یک در مجتمع سلامت این دانشگاه با ظرفیت ۹۰ تخت در دو سالن مجزا مخصوص خانم‌ها و آقایان در حال تجهیز است.

او تاکید کرد: قرنطینه پس از بهبود علائم کرونا به منظور پیشگیری از انتقال ویروس به افراد سالم ضروریست بنابراین بیماران می‌توانند در منزل یا به طور رایگان در نقاهتگاه استقرار یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: علاوه‌بر تجهیز کلی سالن‌ها، برای تهویه مناسب و استاندارد هوا به منظور حفظ شرایط تایید شده برای حضور این بیماران سیستم‌های جدید اضافه شده است.

او ادامه داد: با توجه به سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا بویژه در هنگام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها مقرر شد این مکان به یک نقاهتگاه دائمی تبدیل شود.

علی آباد تاکید کرد: بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی خطرات بزرگی از حیث گسترش این بیماری در سیستان و بلوچستان را در پی دارد.

او  از شهروندان خواست که از هر گونه تردد و سفر غیر ضرور به جد پرهیز و به سلامت خود و جامعه احترام بگذارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکید کرد: همچنین از شهروندان درخواست می‌شود فقط برای انجام کار‌های ضروری از منزل خارج شوند، چنانچه به بیرون می‌روند باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود