Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید طهوریان عسکری رئیس هیئت مدیره کانون خادمین معنوی امام رضا علیه السلام گفت: با آغاز ایام مبارک دهه کرامت طرح "ویلچر سعادت" با همکاری خادمان معنوی امام رضا ( ع) آغاز شده است.

او افزود: ویلچر سعادت طرحی است که به تازگی آغاز شده و روزانه به همت جمعی خادمیاران رضوی و عاشقانی که مسئولیت حمل و نقل را بر عهده دارند، تعدادی از سالمندان گروه‌های خاص مشهدی را به زیارت حضرت رضا آورده، دعا و ادعیه برایشان می‌خوانند و با عزت و احترام مجدد به درب منزل ایشان باز می‌گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت مدیره کانون خادمین معنوی امام رضا علیه السلام ادامه داد: این طرح در همه روز‌های سال هم ادامه خواهد داشت و الزامی نیست افراد برای شرکت در آن حتما از خادمان حرم مطهر رضوی باشند.

طهوریان عسکری بیان کرد: از همه علاقه‌مندان به مشارکت در این اقدام خدا پسندانه دعوت می‌شود برای همکاری عدد ۹۹ را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۰۰۰۰۹۹۴۹ پیامک نمایند تا بتوانیم این طرح ارزشمند را هر چه بیشتر توسعه دهیم.  
انتهای پیام// م. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت خدمتگزاران خادمیاران رضوی حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی