Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@15:54:44 GMT

چالش اصلی صنعت خودرو قیمت تمام شده است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۷۰۲۱

چالش اصلی صنعت خودرو قیمت تمام شده است

مدیرعامل ساپکو تاکید کرد: اگر از صنعت خودروی کشور حمایت واقعی صورت گیرد، توسعه محصول عملی شده و در نتیجه، انتظار مردم برآورده خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس- عادل پیرمحمدی در نشست همگرایی با سازندگان محصول پروژه K132 با بیان این که این خودرو شباهتی با خودروی ۳۰۱ ندارد، اظهار داشت: تمام قالب های فلزی این خودرو در داخل کشور ساخته شده و در مقایسه با پروژه های پیشین از وسعت، ابعاد و عمق ساخت داخل بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که بیش از ۱۵۰ قطعه ساز در این پروژه با گروه صنعتی ایران خودرو مشارکت دارند، اضافه کرد: محصول پروژه K132 پلتفرمی کاملا ایرانی است که بیشتر قطعات آن تغییر یافته و در بخش هایی چون برق و الکترونیک، تریم ها و ... قابل قیاس با خودروی ۳۰۱ نیست.

مدیرعامل ساپکو با اشاره به این که طراحی این خودرو در مرکز تحقیقات ایران خودرو انجام شده است، تصریح کرد: اگرچه ما مخالف مشارکت با خارجی ها در انتقال دانش فنی نیستیم، این خودروی جدید بدون مشارکت حتی یک درصد کمک شرکت های خارجی به نتیجه رسیده است.

پیرمحمدی در ادامه مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان صنعت قطعه سازی را نقدینگی عنوان کرد و افزود: این سازندگان تمام قوای خود را برای تحقق خودکفایی به کار گرفته اند و مسائل مرتبط با مواد اولیه، پتروشیمی، فولاد، صنایع الکترنیک و کامپوننت ها به این صنعت ارتباطی ندارد.

وی در پایان از همیاری قطعه سازان در تحقق اهداف صنعت خودرو قدردانی کرد و خواستار احقاق حق این صنعت با واقعی سازی قیمت ها شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه به رقم ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۱۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله
  • آغاز حراج گسترده سکه از ۱۷ اردیبهشت در مرکز مبادله
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله+ شرایط
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد