Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، آیت الله آملی لاریجانی در این پیام آورده است: از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

متن نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به محضر مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسمه تعالی
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته
بعد التحیه و السلام، از بیانات
حکیمانه و الطاف کریمانه حضرت مستطاب عالی نسبت به این حقیر، صمیمانه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخورد با فساد چه در درون قوه قضائیه و چه در بیرون آن، از راهبردهای اساسی نظام از ابتدای تأسیس تا کنون بوده است و گواه آن تاکیداتی است که جنابعالی در زمانهای مختلف بر این امر نموده اید.

اینجانب در هر دو دوره قبلی قوه قضائیه، به همراه مسؤولان عالی قضائی و رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها، این راهبرد اساسی مورد تاکید رهبری نظام را، با قاطعیت تمام دنبال کرده ایم. متأسفانه همه کسانی که از قاطعیت دستگاه قضائی و تصمیمات انقلابی آن در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند، گویی به یکباره فضایی برای انتقام یافتند و در این مسیر ظلم و هتک بسیار کردند که نیازی به انعکاس آنها نیست، ان الله یدافع عن الذین آمنوا. و ان الله مع الصابرین.

اینجانب قبلاً گفته ام و یکبار دیگر به محضر جناب عالی عرض می‌کنم که هیچگاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرار داده اند که هیچ دلالتی بر خلاف آنچه گفته ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضائی باید با معیارهای قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضائی و حق عمومی است.

در پایان مجدداً از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم. والسلام علیکم و رحمة الله.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لاریجانی صدای ایران رهبر انقلاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

کد خبر 6093612 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت