Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@19:18:39 GMT

ماجرای ربودن بیلیارد باز معروف تهرانی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۱۲۹

ماجرای ربودن بیلیارد باز معروف تهرانی

رکنا: رسیدگی به این پرونده با شکایت یک مرد میانسال آغاز شد.وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: ساعتی قبل وقتی از خانه ام در حوالی میدان تجریش بیرون آمدم و سوار ماشین شدم دو نفر به زور سوار ماشینم شدند. آنها که خودشان را مأمور پلیس معرفی کرده بودند مرا به اتهام قاچاق ارز بازداشت کردند .آنها دست و پا و چشم هایم را بستند و سپس تهدیدم کردند تا هر چه دلار در خانه دارم با آنها بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : آنها مجبور کردند تا پسرم ۶ هزار دلاری را که در خانه داشتم بیاورد و به آنها تحویل دهد. سپس مرا آزاد کردند.

با این شکایت پلیس به ردیابی آدم رباها پرداخت و دریافت دوربین های مداربسته تصویر آنها را ضبط کرده است . با این سرنخ پنج متهم ردیابی و بازداشت شدند. در حالی که شاکی پرونده نسبت به سه نفر از آنها اعلام رضایت کرده بود آنها دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه شاکی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : وقتی مامورنماها سوار ماشینم شدند گفتند من به جرم قاچاق ارز و ایجاد اختلال در نظام بانکی بازداشت هستم. آنها که بی سیم داشتند به زور مرا سوار ماشینشان کردند. آنها می دانستند به تازگی ماشینم را فروخته و ۶۰۰۰ دلار خریده ام تا پسرم را با آن به آلمان بفرستم. آنها از من خواستند تا دلارها را به آنها بدهم. من هم از ترس جانم از پسرم خواستم تا دلارها را بیاورد. آنها پس از چند ساعت مرا آزاد کردند. بعد از این که آزاد شدن فهمیدم آدم رباها آشنا بوده اند .

وی ادامه داد: من مدت‌ها است که بیلیارد حرفه ای بازی می کنم. مدتی قبل برای برگزاری مسابقات بیلیارد به انزلی رفته بودم. من و هم باشگاهی هایم یک ویلا اجاره کرده بودیم و چندین شب را آنجا با هم گذراندیم. همان موقع پسرم با من تماس گرفت و گفت برای رفتن به آلمان شش هزار دلار پول می‌خواهد. من هم از او خواستم تا ماشین را بفروشد . یکی از هم باشگاهی هایم که حرف هایم را شنیده بود نقشه آدم را کشید و با همدستی دوستانش ان را اجرا کرد و من بعد از آزادی به این ماجرا پی بردم و همین سرنخ باعث شد تا آدم رباها بازداشت شوند.

این شاکی گفت: من به ۳ نفر از متهمان رضایت داده ام چون شنیدم آنها فریب خورده اند اما برای دو نفر از آنها اشد به مجازات می خواهم. سپس متهمان یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند.

نخستین متهم گفت: شهروز نقشه آدم ربایی را کشیده بود . او کارمند اخراجی یک اداره است و قبلاً نیز پرونده ای تحت عنوان آدم ربایی داشته .او هم باشگاهی شاکی بود و وقتی حرف های او را در ویلای انزلی شنیده بود تصمیم به این کار گرفت اما ما از نقشه او بی خبر بودیم.

وی ادامه داد: شهروز به ما گفته بود از مرد میانسال طلب دارد. به همین خاطر ما سراغ او رفتیم اما داخل ماشین متوجه شدیم ماجرا آدم ربایی است.

دومین متهم نیز گفت : باور کنید من از نقشه آدم ربایی شهروز خبر نداشتم. او گفت همراهم به میدان تجریش بیایید و من او را همراهی کردم. وقتی در ماشین به ماجرا پی بردم شاکی را آرام کردم و به او گفتم ما قصد اذیت او را نداریم .به همین خاطر هم شاکی نسبت به من گذشت کرد.

سه متهم دیگر اما جرم هایشان را انکار کردند و آدم‌ربایی را گردن نگرفتند.در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: متهم سوار ماشین آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد استان خبر داد.

وحید والی زاده مرادی گفت: با آغاز فعالیت مدیریت جدید هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان، جذب ورزشکار دز این هیأت دو و نیم برابر افزایش یافته است.

وی با بیان این که هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان بیشترین آمار جذب ورزشکار را در بین دیگر هیأت های ورزشی دارد، ابراز امیدواری کرد: این هیأت ورزشی در سال جاری به لحاظ کمی و کیفی بر تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیأت  و موفقیت های آن ها در میادین ورزشی افزوده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • آدم ربایی در شیراز
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟