Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت ونزوئلا شکایتی علیه سفارت اسپانیا در کاراکاس برای همدستی در عملیات نافرجام ربودن نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور صورت داده است.

خورخه رودریگز، وزیر اطلاعات ونزوئلا در این باره اعلام کرد توطئه اخیر یک نهاد امنیتی آمریکا برای ربودن مادورو در سفارت اسپانیا در کاراکاس طرح ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دولت اسپانیا را به حمایت از گروه‌های مخالف در این کشور متهم کرد. رودریگز افزود دولت کاراکاس نسبت به این اقدام سفارت اسپانیا شکایتی تنظیم کرده است.

وزیر اطلاعات ونزوئلا اعلام کرد از جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای صحبت درباره اقدام یکی از اعضای این اتحادیه علیه دولت کاراکاس دعوت به عمل آورده است.

رئیس‌جمهور ونزوئلا اخیرا از بازداشت دو تبعه آمریکایی که در عملیات نظامی اخیر علیه او مشارکت داشتند، خبر داد. مادورو گفت نیرو‌های امنیتی ۱۳ تروریست را بازداشت کرده‌اند که متهم هستند با همکاری آمریکا قصد ورود به ونزوئلا و ربودن من را داشتند.

بنا به گفته مقامات ونزوئلا، در عملیات نظامی مذکور هشت نفر کشته و تعدادی نیز بازداشت شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دولت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این افراد نیمه شب گذشته در چارچوب عملیات هماهنگ نیرو‌های سازمان اطلاعات (میت) و پلیس موسوم به "عملیات بوزدوغان-۳۴ " در ۱۲ استان بازداشت شده اند.
دو روز قبل نیز هشت مظنون داعشی به همراه مقادیر زیادی مواد شیمیایی کاربردی در ساخت بمب، در منطقه بیکُز استانبول بازداشت شده بودند.
به گفته یرلی کایا این افراد قصد داشتند در روز جهانی کارگر دست به عملیات تروریستی بزنند.
در ۱۱ماه گذشته در هزار و ۳۵۷ فقره عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، سه هزار و ۲۳۰مظنون داعشی بازداشت، ۷۰۳ بازداشتی زندانی و ۶۱۹ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد بقیه مظنونان نیز ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم