Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

عبدالرحمن المحبشی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن با اشاره به ناتوانی ریاض در دستیابی به اهداف خود در یمن گفت، لحن عربستان سعودی در قبال یمن نرم تر شده است، ولی این تغییر باید در واقعیت و عمل مشاهده شود و این کشور می تواند با توقف جنگ از باتلاق خارج شود.

اخبار بین الملل-عبدالرحمن المحبشی، ضمن تاکید بر اینکه عربستان به اهداف خود در یمن نخواهد رسید،‌ گفت: دشمن می تواند به آسانی با اعلام پایان تجاوز به خاک یمن و توقف هرگونه عملیاتی با هر اسمی، از باتلاق یمن خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عملیات اخیر در عمق عربستان، پاسخ شایسته و در زمان مناسب به بمباران های جنایتکارانه رژیم سعودی و محاصره  ملت یمن بود.

المحبشی درباره توان و امکانات نظامی یمن پس از پنج سال جنگ و محاصره گفت: امکانات نظامی یمن بسیار بهتر از پنج سال گذشته است و تقریبا همه تجهیزات مورد نیاز در داخل تولید می شود.

المحبشی بیان کرد: عربستان امروز در بدترین وضعیت خود از ابتدای تجاوز به یمن و حتی بدترین وضعیت در طول تاریخ خود قرار دارد و باجگیری های ترامپ، خرید سلاح، سقوط بهای نفت، شکاف در هیات حاکمه عربستان ، زورگیری و غارت اموال و دارایی های بازرگانان، افزایش مالیات ها و شکست محور سعودی در مناطق مختلف به این وضعیت دامن زده است.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن با بیان اینکه" عربستان بدون پایان تجاوز و محاصره یمن روی امنیت، پیشرفت و ثبات به خود نخواهد دید"، افزود: تاکنون همه آتش بس های اعلام شده از سوی متجاوزان نقض شده ولی مذاکرات همچنان در جریان است و حملات به عمق خاک عربستان تا زمان توقف تجاوزها به یمن ادامه می یابد.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: هر طرحی برای پایان بخشیدن به عملیات یمن در عمق خاک عربستان باید ابتدا به توقف تجاوز این کشور به خاک یمن منجر شود.

المحبشی اضافه کرد: این جنگ توسط امریکا اداره می شود و امریکایی ها و صهیونیست ها اعضای اصلی اتاق عملیات این جنگ هستند و ترامپ در نامه اخیر خود به کنگره بر این امر تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است عربستان برای سرپوش گذاشتن بر حماقت اخیر صهیونیست ها و انحراف افکار عمومی از الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی به تشدید حملات خود به یمن اقدام کند گفت: آن ها بعید نیست که در وقت اضافه این جنگ به یک بازی کثیف روی آورند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن عربستان جنگ جنگ عربستان یمن تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن

استاندار قم با تشکر از بانک‌هایی (دولتی) که در ارائه تسهیلات مسکن به استان کمک کردند، گففت: بانک مسکن قم در ارائه تسهیلات بعد از اصفهان و شیراز رتبه دوم کشور را دارد، اما برای برخی بانک‌های خصوصی که در این زمینه عملکرد ضعیفی داشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در جلسه امروز شورای بانک‌های استان که در محل سالن امام جواد استانداری برگزار شد نیاز اولیه مردم را در حوزه مسکن دانست و با تشکر از بانک‌هایی (دولتی) که در ارائه تسهیلات مسکن به استان کمک کردند، اظهار داشت: بانک مسکن قم در ارائه تسهیلات بعد از اصفهان و شیراز رتبه دوم کشور را دارد، اما برای برخی بانک‌های خصوصی که در این زمینه عملکرد ضعیفی داشتند و یا منابع استان را خارج از استان خرج کردند در سفر دوم رئیس جمهور به قم، تصمیمات جدی گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به استناد بخشنامه بانک مرکزی که 50 درصد منابع بانکی هر استان باید در همان استان هزینه شود، افزود: بنابر تاکید رئیس جمهور نسبت به ارائه تسهیلات خرد به مردم با خارج شدن بانک‌های متخلف از گردونه، بانک‌های دیگر، می‌توانند با شتاب بیشتر به مردم خدمت رسانی نمایند.

استاندار با بیان اینکه بانک‌های خصوصی تحت نظارت بانک مرکزی که با استفاده از منابع استانی فعالیت دارند باید در راستای سیاست‌های مالی دولت به ویژه مسکن به عنوان اولویت اول دولت قدم بردارند، گفت: خوشبختانه استان قم در حوزه مسکن جزء استان‌های برتر کشور است، اما این کافی نیست و برای رسیدن به اهداف تعیین شده همه باید تلاش کنند.

آقامیری با بیان اینکه از ابتدای سال 1402 تا اسفند سال گذشته، از 26 همت جذب بانک‌های خصوصی، فقط 6 همت خرج شده است، عنوان کرد: این جای سوال است که 20 همت جذب شده از استان چرا باید خارج از استان خرج شود در حالی که نصف این مبلغ بسیاری از مشکلات استان را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور