Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:57:33 GMT

نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی در رشت برپا شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۶۷۹

نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی در رشت برپا شد

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در رشت برپا شد. - اخبار استانها -

آیت کاظم‌زاده هریس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از برپایی نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی در رشت در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی، کیف و کفش و لوازم آشپزخانه از 7 تیر در رشت برپا شده است و به مدت 7 روز نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان مهم‌ترین کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه شده است را برشمرد و در تشریح غرفه‌های متنوع برپاشده آن عنوان کرد: گوشت و مرغ، مواد غذایی و پوشاک از جمله کالاهایی محسوب می‌شوند که در نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی رشت عرضه شده است.

کاظم‌زاده هریس کیف و کفش، کالای خواب و لوازم آشپزخانه را از دیگر کالاهایی که زمینه عرضه آن‌ها در این نمایشگاه فراهم شده است خواند و تصریح کرد: در دوره‌های گذشته نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی با استقبال مردم مواجه شده بود و امیدواریم این دوره هم شهروندان از این نمایشگاه دیدن کنند.

نمایشگاه مبلمان و لوستر همدان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شودنمایش تجهیزات نظامی جدید روسیه در نمایشگاه "ارتش-2020"یادبود شهدای هفتم تیر در نمایشگاه عکس و نقاشی «سرچشمه سرخ»

وی زمان برگزاری نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی رشت و زمان خاتمه آن را نیز برشمرد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی استان گیلان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در شهر رشت برپا شده از هفتم تا سیزدهم تیر به مدت 7 روز به روی مردم و عموم شهروندان باز است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان با بیان اینکه مردم می‌توانند از ساعت 16 تا 22 هر شب و در روزهای تعیین شده از نمایشگاه فروش ویژه‌ کالاهای اساسی استان گیلان دیدن به عمل آورند عنوان کرد: تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی جهت مقابله با شیوع کرونا در این نمایشگاه رعایت می‌شود.

کاظم‌زاده هریس تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را چیزی حدود 100 غرفه اعلام کرد و با تأکید بر اینکه استان‌های گیلان، تهران، کرمانشاه، یزد و تبریز در این نمایشگاه حضور فعالی دارند اظهار داشت: عرضه آخرین محصولات تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه را از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی عرضه کالاها و اجناس با نازل‌ترین قیمت‌ها و فراهم بودن شرایط خرید با بیشترین تنوع از دیگر اهدافی است که با برگزاری نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی محقق می‌شود خواند و گفت: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فضای رقابتی بین تولیدکنندگان ایجاد می‌شود و در ارتقاء سطح تولیدات نیز مؤثر است.

انتهای پیام/614/ ز

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... ثبت‌نام نمایشگاه "اینوتکس ۲۰۲۰" آغاز شد زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی استان البرز فراهم شده است نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در شیراز گشایش یافت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه های بین المللی استان استان گیلان رشت برپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟