Web Analytics Made Easy - Statcounter

راحله جاتن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ارائه خدمات توانبخشی به افراد تحت پوشش در شرایط کنونی اظهار داشت: در استان بیش از ۱۶۰ سالمند در مراکز تحت پوشش از خدمات ارائه شده بهزیستی استفاده می‌کنند که در شرایط کرونایی نیز اقدامات بهداشتی برای تداوم خدمت رسانی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مراکز روزانه توانبخشی سالمندان استان قزوین به صورت مستمر از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ توسط اشخاص حقیقی با مدارک تحصیلی مرتبط اداره می‌شود و سالمندان ۶۰ سال به بالا و با حداقل وابستگی که دارای کد معلولیت باشند در مراکز پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاتن تصریح کرد: در استان قزوین ۴ مرکز روزانه سالمندان شامل ۲ مرکز در شهرستان قزوین و ۲ مرکز در شهرستان البرز در حال ارائه خدمات هستند که در مجموع ۱۶۰ سالمند در این مراکز تحت پوشش قرار دارند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین بیان کرد: خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود شامل ۲ بخش تخصصی و خدماتی مانند معاینات پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، پرستاری، روان شناسی و مشاوره مددکاری، کارشناسی تغذیه به افراد داده می‌شود.

وی بیان کرد: در بخش غیر تخصصی هم خدمات هنری، نقاشی و صنایع دستی، آموزشی، سواد آموزی و قرآن و زبان خارجه، فعالیت ورزشی از جمله آمادگی جسمانی و پیلاتس، موسیقی درمانی، بازی درمانی، آب درمانی و فیلم درمانی و همچنین مسافرت‌های درون شهری، برون شهری، برگزاری مراسم مختلف و متنوع و نمایشگاه‌های مختلف تدارک دیده می‌شود.

جاتن در خصوص فعالیت‌های دوران تعطیلات کرونا اظهار داشت: مراکز روزانه توانبخشی سالمندان استان قزوین با ارائه خدمات به سالمندان بازنشسته نسبت به آموزش توانبخشی از راه دور (مجازی و آنلاین) اقدام کرده و با ایجاد گروه‌های مختلف در فضای مجازی در زمینه‌های توانبخشی و آموزشی هم خدماتی ارائه می‌کنند.

وی یادآور شد: برای افرادی که از گوشی هوشمند محروم هستند اقدام به تهیه بسته حاوی برنامه‌هایی کرده ایم که در طول ماه توسط پرسنل انجام شده است.

جاتن گفت: به منظور جلوگیری از استرس و اضطراب ناشی از ویروس کرونا در میان جامعه هدف، روان شناسان و مسئولان مراکز بهزیستی به صورت مداوم با مددجویان ارتباط دارند تا خدمت رسانی متوقف نشود.

کد خبر 4959979

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی قزوین مرکز توانبخشی سالمندی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند استان قزوین تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان