Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:41:01 GMT

آتش، 500 هکتار از مراتع پاوه را به کام خود فرو برد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۹۰۳۱

آتش، 500 هکتار از مراتع پاوه را به کام خود فرو برد

فرماندار پاوه گفت: درآتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع لانوان این شهرستان متاسفانه بیش از 500 هکتار از مراتع دچار حریق شدند و بسیاری از درختان جنگلی واقع در این مراتع نیز در این آتش‌سوزی از بین رفت.

پرویز ایده‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آتش‌سوزی روز گذشته جنگل‌ها و مراتع لانوان (منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل)، اظهار داشت:  شخصا در منطقه عمومی لانوان حضور یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با همکاری و همراهی بی‌دریغ نیروهای گردان 114 ظفر از تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود، کارکنان حفاظت محیط زیست کرمانشاه، پاوه و باینگان، منابع طبیعی پاوه وباینگان، هلال احمر شهرستان پاوه، تعدادی از اعضای انجمن مردم نهاد ژیوای پاوه و نیروهای مردمی پس از 72 ساعت فعالیت شبانه‌روزی و در گرمای بیش از 40 درجه منطقه، آتش‌سوزی در مراتع مشجر لانوان مهار شد.

فرماندار پاوه اضافه کرد: در این آتش‌سوزی متاسفانه بیش از 500 هکتار از مراتع دچار حریق شدند و بسیاری از درختان جنگلی واقع در این مراتع نیز در این آتش‌سوزی از بین رفت.

وی در پایان از حضور زامیاد بخشدار باینگان، مدیرکل محیط زیست استان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه که از ابتدای آتش‌سوزی در محل حضور داشته تشکر کرد و گفت: نه تنها در مهار آتش شخصا حضور داشته‌اند، بلکه هماهنگی‌های لازمه را برای مهار آتش به عمل آورردند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع محیط زیست کرمانشاه فرماندار ایده پور فارس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان