Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند مجلس گرفتار حاشیه شود تا از تمرکز روی مسائل اصلی کشور غافل بمانند، اما این‌ها باید بدانند که ما مسیر پیشبرد اهداف کشور را هیچ‌گاه رها نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله متفکر آزاد، به تخریب‌های هدف‌دار برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم که در مجموع تاکنون 9 جلسه علنی را پشت سر گذاشته، اشاره کرد و  اظهار داشت: مجلس یازدهم رسالت‌های بزرگی را بر عهده دارد و در این وضعیت کشور که همکارانم پا به مجلس نهادند همه آنها می‌دانند که وارد یک عرصه بسیار سنگین و خطیری شدند؛ بنابراین مردم توقع دارند که برای حل مشکلاتشان راه حلی ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: لذا با تمام توان و قدرت بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده کار خود را انجام خواهیم داد و البته مجلس روی مسائل اصلی کشور متمرکز خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر به تخریب‌های زودهنگام مجلس از سوی برخی از جریانات سیاسی اشاره و اظهار کرد:  ممکن است عده‌ای بخواهند مجلس را گرفتار حاشیه‌ها کنند که از هدف و کار اصلی خود باز بماند که باید به اینها متذکر شد ایجاد این حاشیه سازی‌ها مجلس را از مسیری که برای پیشبرد اهداف کشور در پیش گرفته منصرف نخواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم به عزم جدی نمایندگان برای نظارت بر اجرای قوانین توسط دستگاه‌های اجرایی کشور اشاره و تاکید کرد: عزم مجلس بر این بوده که به صورت جدی حوزه نظارتی را خود را بکار گیرد و یک مورد آن نیز کمیسیون اصل 90 است که برخلاف دوره‌های گذشته برای ورود به آن متقاضی زیاد بود و این نشان می‌دهد که مجلس یازدهم روی حوزه نظارتی تمرکز جدی خواهد داشت تا با مفاسد گوناگون برخورد سنگینی داشته باشد.

انتهای پیام/60002/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس تبریز رسانه ها آذر شهر نماینده مردم تبریز فارس تبریز خبرگزاری فارس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم