Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اقدامات صورت گرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برای تبدیل شدن این واحد دانشگاهی به دانشگاه فناور اظهار کرد: باتوجه به همکاری‌های شکل گرفته با پارک علم و فناوری پردیس، به‌زودی مدرسه عالی مهارتی فناوری و نوآوری پردیس راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری‌های انجام شده تاکنون مجوزهای اولیه تأسیس مدرسه کسب‌وکار اخذ شده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک و به‌کارگیری متخصصان حوزه‌های های‌تک برای اجرای آموزش‌ها و فعالیت‌های فناورانه در دستور کار واحد پردیس قرار گرفته است. دانشجویان به‌عنوان موتورهای محرک دانشگاه تلقی می‌شوند؛ از این رو درنظر داریم از ظرفیت دانشجویان نیز برای راهبری بهینه دانشگاه بهره‌برداری کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس بیان کرد: جذب دانشجویان واحد پردیس در پارک فناوری به‌منظور همکاری و کارآموزی در شرکت‌های دانش‌بنیان نیز درحال پیگیری است. دانشجویان باحضور در فضای فناورانه پارک علم و فناوری و گذراندن دوره‌های کارورزی در شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور آمادگی کامل را برای ورود به بازار کار و کارآفرینی به‌دست می‌آورند.

عباسپور همکاری‌های مشترک و ایجاد روابط سازنده را یکی از عوامل پیش‌برد دانشگاه فناور دانست و عنوان کرد: همکاری مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت شهر پردیس به‌منظور افزایش تعاملات صنعت و دانشگاه و همکاری مشترک با سازمان فنی‌وحرفه­ای پردیس جهت برگزاری دوره‌­های مهارت افزایی دانشجویان کاردانی و کارشناسی در راستای توانمندسازی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای فناورانه با مشارکت پارک علم و فناوری پردیس و راه‌اندازی مرکز تحقیقات شهر لجستیک در ماه‌های اخیر به گسترش و رونق زیست بوم فناوری در منطقه نوآوری پردیس منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

358 / 167 دوره کارآموزی پارک علم و فناوری پردیس دانشگاه آزاد پردیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دوره کارآموزی پارک علم و فناوری پردیس دانشگاه آزاد پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد واحد پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد که برای اولین بار در جهان توسط این شرکت ایجاد شده است و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در جریان است.

بر اساس این گزارش، شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا از سال ۱۳۸۹ در پارک فناوری پردیس مستقر است و درزمینه تولید مواد نانو ساختار فعالیت دارد. این شرکت در بیست و یکمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس توانست به عنوان شرکت برتر در حوزه توسعه فناوری و خلق نوآوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 6091160 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها