Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار مرکزی با بیان اینکه احداث ۲۲ هزار دستگاه واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته‌ایم، گفت: توافقات زیادی با شهرداری و سازمان اوقاف استان شده تا علاوه بر طرح اقدام ملی، در احداث مسکن‌های زود بازده و سریع نیز نقش مؤثری داشته باشیم. تاریخ انتشار: 09:04 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۷۳۵ سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات استانداری مرکزی جهت مقابله با افزایش نرخ اجاره‌بها و قیمت مسکن در این استان اظهار داشت: یکی از اقداماتی که به کنترل قیمت مسکن کمک می‌کند، طرح اقدام ملی مسکن است که احداث ۲۲ هزار دستگاه واحد مسکونی در قالب این طرح در استان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی با بیان اینکه احداث هشت هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن را آغاز کرده‌ایم، افزود: دنبال پیدا کردن زمین‌های مناسب برای احداث بقیه واحد‌های مسکونی در قالب این طرح در استان  هستیم.   آقازاده عنوان کرد: با جانمایی و موفقیت در تهیه زمین‌های مناسب برای طرح اقدام ملی مسکن، تا ۳ سال آینده حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی برای اقشار متوسط و کم درآمد ساخته شده خواهد شد.

استاندارد مرکزی تأکید کرد: توافقات زیادی با شهرداری و سازمان اوقاف استان شده است تا علاوه بر طرح اقدام ملی، در احداث مسکن‌های زود بازده و سریع نیز نقش مؤثری داشته باشیم و مشکل تأمین مسکن شهروندان در استان مرکزی حل شود.    بیشتربخوانید:  طرح سؤال از وزیر مسکن کلید خورد هشدار عضو کمیسیون اصل نود مجلس به وزرای راه و اقتصاد درباره سامانه املاک و اسکان
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار مرکزی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن واحد مسکونی مسکونی در قالب ۲۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر